دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

قیمت دستگاه تصفیه آب



گروه تاسیساتی ژابیز نماینگی فروش انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، که از بهترین برندهای این نوع دستگاه ها را خدمت شما ارائه می دهیم.

 

 

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

 

 

این دستگاه ها در چند نوع دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ORP ، تصفیه آب فیلتراسیون (UF) ، تصفیه آب خانگی اسمز معکوس (RO) و اشعه فرابنفش فیلتر UV و آنتی باکتریال و اکسیژن ساز انرژی زا ارائه شده اند که با توجه به نیاز مصرف کننده نسبت به وضعیت آب منطقه سکونت دستگاههای مختلفی با قیمت های گوناگون موجود می باشد. لازم به ذکر است تمامی دستگاه های تصفیه آب دارای استاندارد های جهانی NSF و WATER QUALITY و همچنین دارای گارانتی و نصب رایگان ارسال و نصب می باشند.
لذا این شرکت سعی دارد تا قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تا حد امکان مناسب نگاه داشته شده و در عین حال با بهترین کیفیت و برترین برندها مورد رضایت مصرف کنندگان عزیز قرار بگیرد. همچنین فیلترهای دستگاه تصفیه آب نیز با بهترین کیفیت  عرضه می گردد که میتوانید برای تعویض فیلترهای دستگاه خود به صفحه تعویض فیلتر تصفیه آب مراجعه نمایید.

 

قیمت تصفیه آب

 

بهترین برند تصفیه آب

 

در این مقاله چند نوع از بهترین دستگاه تصفیه آب که از بهترین آب تصفیه کن های خانگی میباشد معرفی می شود، لازم به ذکر برای خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب مناسب خانواده های ایرانی با مشاوران ما تماس گرفته و گروه ما  این دستگاه ها را به قدرت می توان گفت که جزو با کیفیت ترین و برترین آب تصفیه کن خانگی با معتبر ترین برند ها در ایران میباشند
 که میتوان در اینجا چند برند دستگاه تصفیه آب سی سی کا و آکوا و سافت واتر که از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی هستند نام برد که با قیمتی مناسب و با بهترین خدمات اعم از تحویل در محل و نصب رایگان توسط کارشناس نصب مجرب شرکت و تسویه حساب خرید دستگاه تصفیه آب پس از تحویل دستگاه و نصب و راه اندازی و دریافت کارت گارانتی و فاکتور فروش معتبر و تست آب تصفیه شده در حضور شما توسط نماینده شرکت و همچنین خدمات پس از فروش و پشتیبانی بلند مدت به شما مشتریان گرامی عرضه میگردد.

 

بهترین دستگاه تصفیه آب

 

جهت تماس با مدیر فروش 09175956589
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4 

مطلب قبلی نمایندگی تصفیه آب
مطلب بعدی آب تصفیه کن خانگی
Print
496 رتبه بندی این مطلب:
5.0