دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

فیلتر مینرال و فیلتر ORP تصفیه آب


فیلتر مینرال تصفیه آب


فیلتر مینرال آلکالاین به‌گونه‌ای طراحی شده تا مواد معدنی موردنیاز بدن را با مقادیر مناسب و صحیح به آب اضافه کند. این ویژگی آن را از سایر فیلترهای مینرال مواد معدنی و فیلترهای قلیایی متمایز می‌کند.


فیلتر ORP تصفیه آب

 


فیلتر آلکالاین (قلیایی) یک فیلتر کارتریج ORP (Oxidation/Reduction Potential) است. این ویژگی به معنای توانایی فیلتر در افزایش خاصیت کاهندگی آب جهت خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد و عوامل اکسنده مضر برای سلامتی انسان است. ویژگی ORP سبب می‌شود که آب خروجی علاوه بر قلیایی شدن، تأثیر بسزایی بر افزایش سطح سلامت مصرف‌کننده بگذارد.
طول عمر بالا
فیلتر مرحله ششم دستگاه تصفیه آب خانگی توانایی افزایش pH و قلیایی نمودن بیش از ۱۵۰۰ گالن آب را دارد. این توانایی سبب طول عمر بالاتر این فیلتر آلکالاین مواد معدنی نسبت به محصولات مشابه می‌شود.
ساخت تایوان
فیلتر قلیایی (آلکالاین) و مینرال (مواد معدنی) محصول تایوان است و کیفیت برتر این فیلتر، آن را از سایر فیلترهای آلکالاین مرحله ششم دستگاه تصفیه آب خانگی متمایز می‌کند.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

مطلب قبلی عملکرد فیلتر کارتریج قلیایی (آلکالاین) در تصفیه آب
مطلب بعدی کاربرد فیلتر قلیایی تصفیه آب
Print
1904 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه