دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و زمان تعویض آنها


فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و زمان تعویض آنها  

 

فیلتر اول فیلتر پلی پروپلین 5 میکرون PP
پایان عمر فیلتر pp مرحله اول از تغییر رنگ آن و اشباع شدن از ناخالصی ها مشخص می گردد، محفظه این فیلتر شفاف بوده و میتوان تغییر رنگ آن را مشاهده کرد اگر رنگ آن قهوه ای خیلی تیره شد زمان تعویض آن رسیده است، بسته به محل سکونت و کیفیت آب منطقه شما هم دارد و عموما عمر این فیلتر بین 4 تا 6 ماه متغییر است.
 
فیلتر دوم فیلتر کربن گرانول UDF
زمان تعویض فیلتر تصفیه آب UDF مرحله دوم دستگاه های تصفیه آب خانگی 4 تا 6 ماه میباشد و با فیلتر مرحله اول و سوم هر سه با هم باید تعویض شوند، این فیلتر جهت بهبود بو و مزه آب استفاده میشود.
 
فیلتر سوم فیلتر کربن بلاک CTO
عمر و زمان تعویض فیلتر CTO كردن فیلتر تصفیه آب خانگی کربن بلاک مشابه فیلتر اول و دوم است و گاها در فیلتر سوم از فیلتر pp یک 1 میکرون استفاده میشود که عمر آن هم 4 تا 6 ماه است، توجه داشته باشید زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی مراحل 1 و 2 و 3 باید هر 3 با هم تعویض شوند.
 
فیلتر چهارم فیلتر ممبران membrane
عمر این فیلتر با انجام تست سختی آب یا همان تی دی اس متر tds مشخص میگردد و بستگی به آب منطقه و سختی آن دارد که از 12 تا 18 ماه عمر خواهد کرد و باید همراه با فیلتر پنجم و ششم با هم تعویض شوند، هرگاه طعم آب خروجی دستگاه نزدیک به طعم آب ورودی آن باشد و در کتری شما رسوب ببندد یعنی زمان تعویض فیلتر ممبران مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب خانگی فرا رسیده است در صورت تعویض به موقع فیلتر های 3 مرحله اول فیلتر ممبران گاها تا دو سال نیز عمر میکند.
 
فیلتر پنجم فیلتر پست کربن post carbon
مدت زمان تعویض این فیلتر پس از گذشتن 1500 گالن معادل 5676 لیتر آب از آن است و معمولا بین 12 تا 18 ماه عمر میکند و باید همراه با فیلتر مرحله چهارم و ششم با هم تعویض شوند.
 
فیلتر ششم فیلتر مینرال mineral
این فیلتر در مرحله ششم مورد استفاده قرار میگیرد و زمان تعویض آن مشابه فیلتر پنجم است که لازم به ذکر است که 3 فیلتر مرحله 4 و 5 و 6 باید هر سه با هم تعویض شوند تا اب سالم و گوارایی اسفاده کنید و نباید به صورت  تک در مدت زمان های مختلف تعویض شوند.
 
فیلتر هفتم فیلتر آلکالاین یا قلیایی کننده آب ALKALINE ORP
فیلتر قلیایی کننده با بالا بردن PH آب و قلیایی کردن آب باعث کاهش بیماری هایی نظیر قند ,چربی و مشکلات گوارشی و بی حالی و درد میشود این فیلتر معمولا 12 تا 18 ماه یک بار تعویض میشود و باید همراه با فیلترهای 4 تا 6 تعویض شود.
 
فیلتر هشتم لامپ اشعه فرابنفش (UV)
این فیلتر از نوعی اشعه‌ی ماوراء بنفش برای کشتن میکروب‌ها و باکتری‌ها و انواع ویروس‌ها استفاده می‌کند. فرآیند ساده و مؤثری دارد و بالغ بر 99.99 درصد از موجودات زنده در آب را از بین می‌برد. فیلتر اشعه UV توسط یک لامپ جیوه در دستگاه تولید می‌شود و خطری برای سلامتی ندارد. این نوع فیلتر برای از بین بردن میکروب‌ها و ویروس‌ها فوق‌العاده‌اند. عمر این فیلتر زیاد است و تا زمانی که لامپ آن نسوزد استفاده میشود میتوان گفت معمولا 4 تا 5 سال عمر میکنند.
 
 شما مشتری گرامی میتوانید برای تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی خود با کارشناسان ما تماس و یا حضوری و در آنجا پک های مختلف تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب بررسی نمایید و پک مورد نیاز خود را انتخاب نموده و خرید و یا سفارش اینترنتی یا تلفنی بدهید و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کرده ضمن مشاوره سفارش خود را بدهید و در اولین فرصت با کارشناسان نصب ما برای سرویس و تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی شما خدمت خواهند رسید. لازم به ذکر است اگر زمان زیادی از خرید دستگاه تصفیه آب شما میگذرد و استفاده زیادی از آن کرده اید و تا بحال تعویض فیلترهای تصفیه آب را انجام نداده اید و میخواهید دستگاه تصفیه شما سرویس و چک کامل شود و تعویض کلیه فیلترهای دستگاه انجام شود و جان تازه ای به دستگاه خود بدهید فقط کافی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید 
شرکت سعي براين داشته است که قيمت راپايين ترين حدممکن نگاه دارد.باتوجه به استفاده ازبهترين قطعات اروپايي
براي اطلاعات بيشتر به وب سايت ما  مراجعه فرماييد 

 

 

فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و زمان تعویض آنها

 

 

پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در اينستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.


شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش، تعميرات ، سرويس دهي، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت تعميرات و فيلتر انواع تصفيه آب خانگي و انواع برند هاي ديگر در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت (داراب)- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر
ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

 مدير فروش  : 09175956589   
 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی قیمت فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز
Print
574 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه