دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

فیلتر تصفیه آب سافت واتر

فیلتر تصفیه آب سافت واتر

 


نام سافت واتر در زمینه‌ی تصفیه آب بسیار شاخص است. مجموعه‌ای بزرگ که سابقه‌ی زیادی در تولید دستگاه‌های آب تصفیه کن دارد. این سابقه‌ی طولانی باعث شده است تا دستگاه‌های این برند و مخصوصا فیلترها کاملا بهینه‌سازی شوند و در حال حاضر هم اگر از افراد مختلفی بپرسید بهترین فیلتر تصفیه آب کدام است احتمالا نام سافت واتر را به شما معرفی می‌کنند. از این جهت خرید فیلتر تصفیه آب سافت واتر می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای دستگاه‌های تصفیه آب خانه و محل کار شما باشد.
سافت واتر برای انواع دستگاه‌هایی که تولید می‌کند فیلترهای مخصوصی دارد که کاملا با ابعاد دستگاه سازگار هستند. انواع دستگاه‌های RO و UF دارد که برای هر کدام فیلترهای مجزایی تولید می‌کند.

 

فیلتر تصفیه آب سافت واتر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 
 

مطلب قبلی فیلتر تصفیه آب سی سی کا
مطلب بعدی بهترین مارک فیلتر ممبران تصفیه اب
Print
1879 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه