دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

فواید استفاده از آب تصفیه کن

چرا باید آب تصفیه شده استفاده کنیم

 


با وجود در دسترس بودن آب تصفیه شده هنوز دلایل بسیاری وجود دارد که چرا شما به نوشیدن آب تصفیه نشده ادامه می دهید. برای برخی از اعضای قدیمی تر جامعه ، این ممکن است عملی باشد که به آنها عادت کرده اند
مهم است که زمان لازم را برای بررسی دقیق خطرات ناشی از آب تصفیه نشده بدست آوریم ، در درجه اول به دلیل اینکه به ندرت می دانیم چه چیزی در منابع آب تصفیه نشده وجود دارد. آب تصفیه نشده ممکن است حاوی تعداد زیادی آلاینده مانند: باکتری ها ، ویروس ها ، انگل ها ، فلزات سنگین ، سموم دفع آفات ، کودهای شیمیایی و زباله های انسان و حیوان باشد. این آلاینده ها به ندرت با چشم غیر مسلح قابل مشاهده هستند و ممکن است باعث بروز انواع بیماری ها از جمله: اسهال ، گرفتگی معده ، استفراغ و حتی ذات الریه شوند. برخی از آلاینده ها مانند آرسنیک حتی سرطان زا شناخته شده هستند که به طور بالقوه می توانند در بروز سرطان نقش داشته باشند. خطرات ناشی از نوشیدن آب تصفیه نشده قابل توجه است .
از طرف دیگر ، نوشیدن آب تصفیه شده ، مزایای بی شماری برای سلامتی ما دارد و به ما اجازه می دهد تا در معرض آلاینده های ناپدید شده ، باکتری ها ، ویروس ها و انگل ها قرار نگیریم. در زیر می توانید اطلاعاتی را پیدا کنید که به اعضای جامعه کمک کند تا برخی از موانع متداول در مصرف آب آشامیدنی را بر طرف کنند.

اگر 100 درصد به تصمیم خود مبنی بر نوشیدن آب تصفیه نشده ، علیرغم خطرات احتمالی سلامتی ، توجه دارید ، به نوعی تصفیه آب شخصی را در خانه انجام دهید. روش های درمانی ، مانند جوشاندن آب برای حداقل یک ساعت کامل یا فیلتر کردن آب از طریق فیلترهای سرامیکی یا فیلترهای ساده با کربن ، می توانند بسیاری از میکروارگانیسم های مضر را که مسئول بیماریهای شایع در آب هستند از بین ببرد. با این حال ، این روش ها به احتمال زیاد نمی توانند تمام آلاینده های موجود در آب را از بین ببرند

 

 

 

 فواید استفاده از آب تصفیه کن 

 

 
ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.
مدیر فروش  :09175956589
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه -28/1

 

مطلب قبلی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی نصب محل دستگاه تصفیه آب خانگی
Print
2216 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه