دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

فرایند بهترین تصفیه آب خانگی در شیراز

 

فرایند بهترین تصفیه آب خانگی

 

 

 

تصفیه آب(به انگلیسی: Water treatment )به فرایندی گفته می شود که در آن مواد محلول در آب برای مصارف مختلف جدا سازی می شود و آب تصفیه شده ایجاد می گردد. تصفیه آب به فرایندهایی گفته می‌شود که طی آن مواد شیمیایی نامطلوب، آلاینده‌های بیولوژیکی، جامدات معلق و گازها از آب آلوده حذف می‌شوند، تا قابل آشامیدن یا مصرف کشاورزی گردد.

به طور کلی روش‌های مورد استفاده عبارتند از فرایندهای فیزیکی مانند فیلتراسیون، ته‌نشینی، تقطیر و فرایندهای زیستی مانند فیلترهای شنی و ماسه‌ای کند، کربن اکتیو (کربن فعال) و فرایندهای شیمیایی مانند کلرزنی، ازن‌زنی، دفلوکولانت، استفاده از تابش الکترومغناطیسی مانند میکروب‌کشی با پرتو فرابنفش. فرآیند تصفیه آب به شکل های مختلفی صورت می گیرد. تقطیر،زلال سازی،میکروفیلتراسیون،اولترافیلتراسیون،اسمز معکوس،روش تصفیه غشایی،فیلتر تند ماسه ای تصفیه آب با روش اسمز معکوس آب در کل ناخالصی های زیادی با خود دارد.

امروزه تکنولوژی جدیدی به نام اسمز معکوس جایگاه خود را در جهان بدست آورده است. مناسب ترین و کاملترین روش جهت تصفیه آب می باشد. این روش در اکثر کارخانه های بسته بندی آب و نوشابه و در صنایعی که آب زلال می خواهند بدست بیاورند استفاده می شود. 
سیستم اسمز معکوس راه خود را به منازل باز کرده است. وبه عنوان یک سیستم تصفیه آب محبوب خانگی در آمده است. این سیستم دقیقاً به روش اسمزی گیاهان طراحی شده است. فرآیندی است که طی آن مولکول های آب از یک غشاء به ضخامتی که قطر یک هزارم میکرون به وسیله فشار آب عبور داده می شود. این غشاء صرفاً به مولکول های میکروسکوپی آب اجازه ی عبور داده و تمام آلایند های موجود در آب را تصفیه می کند.
 این سیستم تنها روشی می باشد که آلایندهای آب اعم از ویروس،باکتریها،آرسنیک،فلور،جیوه،نیترات،نیتریت،فلزات سنگین،تمام فلزات رادیواکتیو و بسیاری موارد دیگر را تصفیه و جداسازی کند. فرایند تصفیه آب ممکن است به کاهش غلظت ذرات معلق یا ذرات محلول در آب از جمله ذرات معلق، انگل‌ها باکتری‌ها، جلبک‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و طیف وسیعی از مواد محلول و ذرات معلق موجود در آب منجر شود. تصفیه آب آشامیدنی می تواند مفاهیم متفاوتی داشته باشد.

 

 

فرایند بهترین تصفیه آب خانگی

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نحوه نصب فروش تعمیرات اهمیت تصفیه آب خانگی سافت واتر و سی سی کا
مطلب بعدی نمایندگی مجاز فروش خرید دستگاه تصفیه آب
Print
1697 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه