دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

عملکرد فیلتر‌های آب مورد استفاده در دستگاه‌های تصفیه آب


دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت با تکنولوژی uf

 


 آب، یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین مایعات مورد نیاز بدن بوده و نوشیدن آب سالم نقش بسیار زیادی در سلامتی انسان ایفا می‌کند. دستگاه‌های تصفیه‌ آب، نیاز بدن به نوشیدن آب سالم را برطرف کرده و شما را برای داشتن یک زندگی باکیفیت، یاری می‌کنند. در این مقاله دستگاه‌های تصفیه آب اولترافیلتراسیون را معرفی کرده و ضمن بیان مزایای این دستگاه‌ها، اطلاعات لازم برای خرید دستگاه تصفیه آب ارزان را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید و به‌دنبال کسب اطلاعات در زمینه قیمت آب تصفیه‌کن و داشتن یک خرید ارزان هستید، با ما همراه باشید.
همان‌طور که می‌دانید قسمت عمده‌ای از بدن ما را آب تشکیل می‌دهد، بنابراین پر بیراه نیست اگر بگوییم که آب، ادویه‌ی زندگی هر انسانی است! آبی که برای نوشیدن انتخاب می‌کنید، سلامتی شما را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار داده و نقش بسیار مهمی در کیفیت زندگی‌تان ایفا می‌کند.
شاید فکر کنید آب لوله‌کشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نیازی به تصفیه‌ی آن نیست، اما بد نیست بدانید که حتی این آب تصفیه شده نیز مقداری مواد شیمیایی و کلر در داخل خود دارد که ممکن است تاثیرات نامناسبی بر سلامتی گذاشته و شما را دچار مشکل نماید. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی، با خرید یک دستگاه تصفیه آب ارزان و باکیفیت می‌توانید لذت نوشیدن یک آب سالم را به خود هدیه داده و ریسک بروز بیماری‌های ناشی از نوشیدن آب غیرسالم را نیز از میان بردارید.

 

 

عملکرد فیلتر‌های آب مورد استفاده در دستگاه‌های تصفیه آب


فیلتر‌های آب مورد استفاده در دستگاه‌های تصفیه آب از نظر عملکرد، به طور کلی به دو دسته‌ی زیر تقسیم می‌شوند:
فیلتراسیون ذرات
فیلتراسیون غشایی
فیلتراسیون غشایی در مواقعی که انتظار بالاتری از آب تصفیه‌شده وجود داشته باشد مورد استفاده قرار گرفته و آب بسیار باکیفیت‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. متداول‌ترین فیلترهایی که در انواع دستگاه‌های تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند، عبارتند از:
فیلترهای رسوبی
فیلترهای کارتریج
فیلترهای کیسه‌ی
فیلترهای کربن
فیلترهای سرریز
فیلترهای اسمز معکوس
فیلترهای اولترا، میکرو و نانو فیلتراسیون
فیلترهای شنی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی آب شیرین کن اسمز معکوس یا غشایی
مطلب بعدی نحوه نصب فروش تعمیرات اهمیت تصفیه آب خانگی سافت واتر و سی سی کا
Print
731 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه