دات نت نیوک
شستشوی دستگاه تصفیه آب
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

شستشوی دستگاه تصفیه آب

مراحل شستشوی ممبران دستگاه تصفیه آب


زمان شستشوی دستگاه تصفیه آب زمانی می باشد که کیفیت خروجی آب تولید شده به صورت قابل توجهی پاییین بیاید به صورتی که هم حجم تولید آب خروجی کم شود و هم tds آب تولیدی بالا برود اپراتور دستگاه تصفیه اب متوجه میشود که ممبران دستگاه نیاز به احیا دارد. برای شستشوی ممبران ابتدا باید دستگاه را خاموش کرد بعد به وسیله پمپ cip دستگاه شروع به اینکار کرد.


مراحل شستشوی ممبران دستگاه تصفیه آب به این گونه است که ابتدا دمای آب را تا حدود 35درجه بالا میبرند و به اصطلاح آب را گرم میکنند. سپس طبق دستورالعمل شرکتهای سازنده اقدام به افزودن اسید می نماییم به گونه ای که آب اسیدی شود در حدود 3 سپس به وسیله پمپ cip اقدام به سیرکوله نمودن آب می نمایم به گونه ای که آب تغییر رنگ بدهد .

سپس بعد از شستشوی به وسیله آب نرم اقدام طبق مرحله اول اقدام به اماده سازی مواد مرحله دوم که همان قلیا می باشد. می نمایم و طبق مرحله اول آب می بایست تغییر رنگ بدهد. بعد از این مراحل آب تولیدی دستگاه تصفیه آب باید کاملا هم در میزان تولید و هم در پایین آمدن مقدار tds تفاوت داشته باشد.

 

 دستگاه تصفیه آب  

 

مشاور فروش :09175956589  
دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی
 

مطلب قبلی دستگاه تصفيه آب صنعتي
مطلب بعدی شستشوی دستگاه تصفیه آب
Print
2230 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه