دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

شرایط استفاده بهینه از فیلتر UV تصفیه آب


شرایط استفاده بهینه از فیلتر UV  

 

 همچنین دردسرها و هزینه های بیشتری نیز به مصرف کننده تحمیل میکنند . به عنوان مثال ، این لامپ نباید مداوم روشن باشد زیرا وقتی آبی از شیر برداشت نمیشود ، لزومی ندارد که به طور مداوم روشن باشد و عمر لامپ به شدت کاهش پیدا میکند و از طرفی نباید آنرا خاموش کرد زیرا ممکن است مقداری آب از آن عبور کند بدون اینکه در معرض نور UV قرار بگیرند . تنظیم این زمان بسیار مشکل است و اغلب لامپ را به صورت مداوم روشن میگذارند و چاره ای ندارند . عمر فیلترهای UV چقدر است ؟
بنابراین برای دستگاه تصفیه آب خانگی ، برای مناطقی که آلودگی میکروبی شدیدی ندارند ، استفاده از این فیلتر توصیه نمی شود .


چه موقع از فیلتر UV استفاده کنیم ؟
اگر در مناطقی هستید که آلودگی شدید میکروبی وجود دارد و یا آب ، بازیافت آب فاضلاب است و یا فاضلاب های صنعتی درون آب وجود دارد ، یا اگر از آب چاه و یا چشمه استفاده میکنید که ممکن است آلودگی میکروبی داشته باشد ، استفاده از این فیلترها موثر هستند .


 
جایگزین فیلترهای UV


برخی از کمپانی ها، از فیلترهای آنتی باکتریال استفاده میکنند که توانایی حذف انواع میکروب و باکتری را دارد . مزیت بزرگ آنها ، این است که این فیلتر ها دردسر های لامپ UV را ندارند و همچون یک فیلتر معمولی که در دستگاه استفاده میشود ؛ عمل می کنند . یکی از بهترین نمونه های این نوع فیلتر ، فیلتر نانو سیلور فلاکس تک است 
Nano Silver Carbon Fluxtek . 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی کارایی استفاده از فیلتر UV دستگاه تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی تفاوت دستگاه تصفیه آب UV با سایر تصفیه کننده‌های آب در چیست؟
Print
1902 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه