دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله‌ای UV - ORP


دستگاه تصفیه آب 8 مرحله‌ای UV - ORP

 


 با توجه به اینکه فیلتر تصفیه آب UV معمولاً بعنوان فیلتر پنجم و یا نهایتاً ششم در دستگاه تصفیه آب استفاده می‌شود و به عقیده‌ی همه‌ی کارشناسان آب پس از این مرحله کاملاً تمیز و عاری از آلاینده خواهد بود این سؤال پیش می‌آید که پس دستگاه تصفیه آب 8 مرحله‌ای چه نوع فیلترهای اضافی دیگری را در آب انجام می‌دهد.
دستگاه تصفیه آب 8 مرحله‌ای هم با اتمام مرحله‌ی فیلتر تصفیه آب UV در واقع عملیات تصفیه آب را به اتمام می‌رساند. اما موضوع از آنجا شروع می‌شود که آب در این مراحل تصفیه و بخصوص در مراحل قبل از UV به دلیل فعل و انغعالاتی که داشته باعث از دست دادن درصد قلیایی خود و بر هم خوردن PH خود می‌شود.
برای رفع این مشکل کارشناسان با استفاده از نوعی فیلترهای خاص سرامیکی و یا شن و ماسه‌ای در ابتدا میزان PH آب را تنطیم می‌کنند و سپس با فیلتر قلیایی تعبیه شده در دستگاه باعث قلیایی شدن آب و افزوده شدن برخی دیگر از مواد معدنی مفید به آب مانند منیزیم و کلسیم می‌شوند.
آب قلیایی مفید‌ترین مایع برای سلامت بدن است و به راحتی بسیاری از بیماری‌ها را از بدن دور می‌کند. هر چه درصد قلیایی آب بیشتر باشد درصد و کیفیت آب هم بهتر می‌شود.

 

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله‌ای UV - ORP

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب UV
مطلب بعدی مزایای فیلتر تصفیه آب اشعه فرابنفش (UV)
Print
1804 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه