دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

دستگاه تصفیه آب چیست ؟

دستگاه تصفیه اب چیست ؟

 


دستگاه تصفیه اب
یکی از مهمترین لوازم مورد نیاز برای استفاده در منزل یا محل کار دستگاه تصفیه اب است، این سیستم های اب تصفیه کن خانگی یا اداری می‌توانند بصورت شبانه‌روزی آب بسیار تمیز و گوارا برای شما تولید و تصفیه نمایند از آن جهت که دارای فیلترهای با کیفیت و استاندارد می‌باشند.


دستگاه تصفیه اب چیست ؟
دستگاه تصفیه اب به سیستمی گفته می شود که متشکل از تعدادی فیلتر (معمولا از 1 الی 9 فیلتر ) می باشد، روش های گوناگونی برای تصفیه اب در دنیا وجود دارد که ما در این مقاله به بررسی هرکدام از آنها می‌پردازیم تا شما با این مقوله بیشتر آشنا شوید.
اما شاید بخواهید بدانید بهترین دستگاه تصفیه اب در ایران کدام است و چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟ بهترین دستگاه تصفیه اب نمی‌تواند یک برند باشد بلکه قطعاتی که برای تولید آن استفاده شده باید جزء بهترین لوازم باشد منجمله مخزن ذخیره آب، پمپ و شیربرقی.


تصفیه اب
همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم تصفیه اب میتواند از چندین فیلتر تشکیل شود، دو روش معمول برای دستگاه تصفیه اب وجود دارد، روش اول که به آن فیلتراسیون گفته می‌شود و روش دوم که اسمز معکوس نام دارد.
 اما فرق این دو در چیست ؟ کدام روش تصفیه اب از دیگری بهتر است؟


دستگاه تصفیه اب به روش فیلتراسیون


در این روش از سیستم فیلتراسیون برای دستگاه تصفیه اب استفاده می‌کنند، طرز کار به این صورت است که آب فقط از چندین فیلتر عبور کرده و در آخر ذخیره شده یا بطور مستقیم و بدون ذخیره سازی قابل استفاده می‌باشد. اما مشکلی که این روش دارد عدم توانایی در حذف آلودگیهای محلول و میکروبی مانند انگل، باکتری، میکروب و … است. چرا؟ به این علت که فاقد فشار اسمزی برای غلبه بر آلودگی های آب می‌باشد.

پس می‌توانیم نتیجه بگیریم که روش فیلتراسیون استفاده شده در دستگاه تصفیه اب خانگی برای پایین آوردن سختی آب و کنترل و حذف آلودگی های آب مورد مناسبی نیست، قیمت این روش تصفیه اب فیلتراسیون ارزانتر است اما کیفیت آب تولید شده آن بسیار پایین است. برخی از فروشندگان سودجو دستگاه تصفیه اب به روش فیلتراسیون را بجای دستگاه اسمز معکوس به خریداران می‌فروشند و پس از مدتی با شکایت مصرف کنندگان مواجه می‌شوند، اما از آنجا که قصد و هدف این فروشندگان کلاهبرداری بوده متاسفانه مصرف کننده قادر به پیگیری شکایت خود نمی‌باشد.

 

 

دستگاه تصفیه آب چیست ؟

 


دستگاه تصفیه اب به روش اسمز معکوس


بهترین روش تصفیه اب در دنیا اسمز معکوس شناخته شده است، اگر بدنبال خرید بهترین دستگاه تصفیه اب خانگی برای منزل یا محل کار خود هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتما دستگاهی بخرید که از روش اسمز معکوس در آن استفاده شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسمز معکوس می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید .
اسمز معکوس فرآیندی است که در آن تمام آلاینده های شیمیایی و محلول از بین میروند، سختی اب کاهش می یابد و طعم و مزه ی آب بهتر از قبل می‌شود، این دستگاه تصفیه اب به روش اسمز معکوس دارای یک عدد مخزن ذخیره، شیر برداشت آب، پمپ، آداپتور و شیربرقی می‌باشد که علاوه بر مصرف پایین برق میتواند نهایت آب تمیز و تصفیه شده را در اختیارتان قرار دهد.


 مدیر فروش  :09175956589
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی کاربرد تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی
Print
2058 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه