دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت آمریکا و کانادا

دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت آمریکا و کانادا

دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت آمریکا و کانادا


حتما شما در بازار و یا سایت ها دیده اید و یا شنیده اید  که برخی از دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار ساخت کشور آمریکا و یا اینکه تحت لیسانس آمریکا هستند . بعضی اوقات نیز پای کشورهای دیگری همچون کانادا و... به میان می آید. این صحبت ها دروغی بیش نیستند و درواقع هیچ دستگاه تصفیه آبی که ساخت آمریکا می باشد در ایران وجود ندارد.
 ( شاید مواردی بسیار نادر و خیلی کمیاب و البته با قیمت بسیار بالا به صورت خیلی جزئی و با کارایی متفاوت موجود باشند. ) 
بیشتر دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در کشورمان مونتاژ شده در کشور خودمان می باشند که متاسفانه بعضی از آنها یا به عبارتی بیشتر آنها با نام های کشورهای دیگر به فروش می رسند. 
دستگاه های تصفیه آب در رنج های قیمتی بسیار متفاوتی که از حدود ۹۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان در بازار موجود هستند به فروش می رسند . حدود ۹۰ درصد از دستگاه های موجود در بازار به این گونه هستند. این دستگاه ها به دلیل اینکه مونتاژی هستند و کمپانی مشخصی ندارند و همچنین به دلیل هزینه های سنگین اخذ استاندارد , هیچ گونه استانداردی را اخذ نکرده اند ولی ادعای داشتن استانداردهای جهانی هم چون FDA , Water Quality , NSF  و... را به خود دارند و حتی بعضی از آن ها از آرم آن ها روی دستگاه های تصفیه آب خود چاپ و یا حتی حک می کنند . 
شما می توانید به وب سایت های مرجع استانداردها مراجعه کنید و صحت این ادعای برندها ی دستگاه را چک کنید .
برخی از مونتاژ کنندگان دستگاه تصفیه آب , دستگاه هایی با کیفیت پایین تولید می کنند و هیچ نهادی بر آن ها نظارت ندارند و این سبب ایجاد نارضایتی و هم چنین عدم اطمینان مصرف کنندگان دستگاه تصفیه آب  به برندهای مونتاژی شده اند. بسیار متأسفیم که حتی بعضی از آن ها کیفیت بسیار بد و پایینی دارند که می تواند برای سلامتی نیز مضر باشند. البته در بین دستگاه ها تولید کنندگانی نیز وجود دارند که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و در دستگاهای خود، از فیلترها و قطعاتی با کیفیت و شناسنامه دار استفاده کرده اند و کار خود را با بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد. 
تعداد کمی  از برند دستگاه تصفیه آب نیز در بازار وجود دارد که واقعا وارداتی می ‌باشند و تماما در کمپانی اصلی ساخته و مونتاژ شده است . اغلب این دستگاه ها ساخت کشور چین و تایوان می باشند( که تقریبا ۸ درصد می باشد ) و برندهایی از کشورهایی از جمله کره جنوبی , ویتنام و ایتالیا و... نیز وجود دارند ( که تقریبا ۲ درصد می باشد). 
برندهایی که وارداتی هستند معمولا استانداردهای جهانی را دارا می باشند زیرا در کشورهای آنها نظارت بهتری انجام می شود و همچنین برای وارد شدن به کشور ، سازمان ملی استاندارد ایران آن ها را کنترل می کند که به راحتی می توان صحت استانداردهای این دستگاه ها را نیز کنترل کرد.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش : 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در  اينستاگرام water.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

مطلب قبلی کدام برند دستگاه تصفیه آب خانگی خوب است
مطلب بعدی نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری بوتان ایران رادیاتور در شهرستان کازرون
Print
632 رتبه بندی این مطلب:
5.0