دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون UF


مزایا تصفیه آب UF

 


 
روش تصفیه در دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون آب مزایایی دارد. در ادامه به چند مورد از این مزایا خواهیم پرداخت.
مزایا: روش کم‌هزینه‌ای است. قیمت اولترافیلتراسیون از مکانیزم‌ها و روش‌های دیگر کم‌تر است. قیمت فیلتر uf و لوازم جانبی دستگاه هم کمتر است. به طور مثال فیلتر فرابنفش که در دستگا‌ه‌های UV استفاده می‌شود قیمت بسیار زیادی دارد. در حالی که فیلترهای اولترافیلتراسیون قیمت به مراتب کمتری دارند و از این نظر به صرفه‌تر هستند چراکه یک دستگاه تصفیه بدون برق و مخزن می باشد.
قدرت بالایی در جذب مواد جامد و ذرات معلق در آب دارد. بهترین روش برای جذب رسوبات است و تقریبا هیچ نوع رسوبی داخل آب باقی نمی‌ماند.
بسیاری از باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برد. هر چند به اندازه‌ی فیلتر UV و ممبران اسمز معکوس در این زمینه موفق نیست. هیچ افزودنی‌ای لازم ندارد. برخی دستگاه‌های تصفیه آب نیاز به مواد افزودنی نظیر سم‌زداها و تنظیم‌کننده pH نیاز دارند. اما این دستگاه صرفا از مکانیزم‌ها و المان‌های فیزیکی برای تصفیه آب استفاده می‌کند. حجم کمی دارد و به راحتی زیر سینک جا می‌شود و نیازی به فضای اضافی نیست. مدل‌های رومیزی هم دارد. برخی مدل‌های کوچک آن هم وجود دارند که روی شیر نصب می‌شوند. هر چند از این نظر روش نانو فیلتراسیون بسیار بهتر عمل می‌کند. کیفیت آب نسبتا بالایی دارد. ذرات معلق به طور کامل تصفیه می‌شوند. رنگ و مزه آب کاملا طبیعی می‌شود و هیچ بوی نامطبوعی ندارد. فرایند ساده‌ای دارد و فیلترها در جاهای مخصوصی سوار می‌شوند. در ضمن تعمیرپذیری بسیار بالایی هم دارند. اگر مشکلی برای یکی از قسمت‌های آن پیش بیاید به راحتی می‌توانید مشکل آن را برطرف کنید.
اتوماتیک کار می‌کنند و نیازی نیست هر بار آن‌ها را روشن و خاموش کنید. هر بار که به آب پاک و سالم نیاز دارید کافیست شیر آب را باز کنید و آب سالم تحویل بگیرید. هیچ نوع آلایندگی زیستی و محیطی ندارند. سروصدای بسیار کمی دارند و عملا متوجه کار کردن آن در آشپزخانه نمی‌شوید. آب اتلافی ندارد.
به راحتی نصب می‌شود و اگر از یک برند معتبر خریداری کنید مشکلاتی نظیر نشتی هم ندارد و با خبال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

 

مزایای دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون


 
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ماتماس بگیرید 
شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

مطلب قبلی قیمت دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون
مطلب بعدی بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی
Print
2003 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه