دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون


فیلتر UF تصفیه آب 


فیلتر UF عمدتا از نوع فیلترهای توخالی است که آب تغذیه وارد آن‌ها می‌شود، یک پوسته دارد و پوشیده از فیبرهایی است که جلو رسوبات و ذرات معلق را می‌گیرند. تنها آب و موادی که دارای جرم و حجم مولکولی کوچکتر هستند می‌توانند از این فیلتر عبور کنند. متریال استفاده شده در ساخت فیلتر اولترافیلتراسیون ارزان‌تر و در دسترس است از این جهت قیمت فیلتر uf کمتر از قیمت فیلترهای اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون است.
البته در حال حاضر مدل‌های ترکیبی هم وجود دارند. دستگاه‌هایی وجود دارند که تمام مکانیزم‌های تصفیه را ترکیب کرده‌اند. یعنی هم اولترافیلتراسیون دارند. هم یک ممبران مخصوص اسمز معکوس دارند و هم از اشعه فرابنفش و فیلترها نانو استفاده می‌کنند. می‌دانید که قیمت این دستگاه‌های ترکیبی بسیار بیشتر از قیمت اولترافیلتراسیون است.
دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون در بسیاری از موارد برای تصفیه آب کفایت می‌کند. اگر نتایج تست‌ها و آزمایشات آب آشامیدنی شما نشان دهد که سختی آب در حد استاندارد است و مواد خطرناکی مانند نیترات و باکتری‌های خطرناک بسیار بسیار کوچک در آب وجود ندارند روش اولترافیلتراسیون آب به تنهایی برای تصفیه آب کافی است. لازم نیست هزینه‌ی زیادی را صرف خرید دستگاه‌های گران‌قیمت کنید.


فیلتر UF تصفیه آب


شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی حذف آلاینده‌های آب با روش اولترافیلتراسیون
مطلب بعدی قیمت دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون
Print
1994 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه