دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی وکاربرد آنها


چه موقع باید دستگاه تصفیه آب RO را انتخاب کنید؟

 


خرید دستگاه تصفیه آب RO مناسب است اگر و تنها اگر آب حاوی مواد جامد محلول مانند فلوراید، آرسنیک، سرب است که باعث مشکلات جدی برای سلامتی انسان می‌شود. از کجا بدانیم آب ما حاوی این مواد جامد محلول هست یا نه؟ بهترین راه برای آزمایش آب خانگی خود در آزمایشگاه‌ها است. بسته به گزارش تست آب، اگر آب حاوی فلوراید، آرسنیک، سرب بیش از حدمجاز است باید به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب RO باشید.

 

 

چه موقع باید دستگاه تصفیه آب UV را انتخاب کنید؟

 


در این مورد، اگر آب حاوی باکتری‌ها، ویروس‌ها و دیگر عوامل بیماری‌زا است که موچب بیماری‌های ناشی از آب می‌گردند خرید دستگاه تصفیه آب UV را در اولویت قرار دهید. اگر آب، حاوی مواد جامد محلول مانند آرسنیک، فلوراید، سرب همراه با باکتری‌های آلاینده، ویروس‌ها و غیره است به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب RO + UV باشید. 

 


چه موقع باید دستگاه تصفیه آب گرانشی انتخاب کنید؟

 


1. اگر شما امکان نصب و راه‌اندازی RO را ندارید.
2. اگر شما اغلب اوقات نقل مکان می‌کنید و شما هیچ وقتی برای نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب توسط یک تکنسین را ندارید.
3. مهم‌تر از همه اگر بودجه شما کم است. 
اگر شما در یکی از شرایط فوق قرار داشته و آب سخت در خانه دارید، بهتر است آب نرم را از بیرون خریدار کرده و آب را با دستگاه تصفیه آب UF و یا کربن فعال و یا دستگاه تصفیه آب خانگی گرانشی تصفیه کنید.
برای دانستن اینکه چه دستگاه تصفیه آب بخرید ، راهنمای بالا و شناخت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نحوه کار آن‌ها برای خرید آب تصفیه کن ضروری است. با توجه به پیشرفت فناوری و تنوعی که در ساخت دستگاه‌های تصفیه آب وجود دارد قطعا می‌توانید با استفاده از این راهنمای خرید آب تصفیه کن گزینه‌ای مناسب برای منزل خود انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نصب و راه اندازی تعمیر و نگهداری و خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی نحوه کار کردن و نصب دستگاه آب تصفیه کن قلیایی
Print
659 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه