دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز


به طور کلی عوامل متعددی در خرید دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس باید مورد توجه قرار گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به روش تصفیه آب، نوع کاربری و حجم مورد نیاز اب تصفیه، نوع آلاینده‌ها، تعداد مراحل و فیلترهای دستگاه،‌ کیفیت برند، قیمت دستگاه تصفیه آب و هزینه‌های نصب، هزینه‌های پس از نصب و خدمات پس از فروش، گارانتی و اورجینال بودن اشاره کرد.  پس با ما باشید تا در این در این بخش ، به طور خلاصه توضیحاتی خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.


چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟


 
اولین و مهم‌ترین عاملی که در خرید دستگاه تصفیه اب باید بدان توجه کرد، نوع کاربری دستگاه و حجم مورد نیاز آب تصفیه شده است؛ برخی از دستگاه‌های تصفیه آب برای مکان‌های بزرگ و پر جمعیت مانند سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجتمع‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی دیگر ممکن است تنها برای یک خانواده باشند. هر دستگاه تصفیه آب یک مخزن ذخیره آب دارد که همواره حجمی از آب تصفیه شده در آن ذخیره می‌شود؛ برای کاربری‌هایی در مکان‌های بزرگ و پر جمعیت، این مخزن باید بزرگ‌تر باشد و دستگاه هم باید بتواند حجم بیشتری از آب را در زمان معین تصفیه کند تا به نیاز افراد برای مصرف آب تصفیه شده پاسخ داده شود.
اما مکان‌های کوچک‌تر و استفاده‌های خانگی نیازی به مخزن بزرگ ندارند و یک دستگاه کوچک هم پاسخگو خواهد بود. نکته دیگری که در انتخاب دستگاه تصفیه آب باید مورد توجه قرار گیرد، نوع آلاینده‌ها است؛ در برخی مناطق آب آشامیدنی از کیفیت مطلوبی برخوردار است و بنابراین دستگاهی با تعداد فیلتر پایین مناسب است؛ اما در برخی از مناطق کشور مانند نواحی جنوبی که آلاینده‌های آب بسیار بالا است و حتی در آن گل و لای نیز مشاهده می‌شود، دستگاه‌هایی با تعداد مراحل بالاتر نیاز است تا تمام انواع آلاینده‌های آب را به طور کامل از آن حذف کنند.
 تعداد مراحل دستگاه در حقیقت از روی تعداد فیلترهای آن مشخص می‌شود و دستگاه‌هایی که دارای تعداد فیلتر بیشتری باشند، آلاینده‌های بیشتری را از آب حذف می‌کنند. نکته مهم دیگر در خرید دستگاه تصفیه آب انتخاب برند است؛ اگرچه در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار وجود دارند، اما برندهای معتبر تصفیه آب تایوانی جزو بهترین برندها محسوب می‌شوند که برای سال‌ها مورد اعتماد مردم قرار گرفته‌اند. برندهایی مانند آکوا، سی سی کا و سافت واتر سال‌ها است که مورد استفاده هستند و به عبارتی امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند.
البته از آنجایی که فروشندگان متعدد و واسطه‌ها بازار را پر کرده‌اند، باید مراقب بود که محصول انتخاب شده حتماً اصل باشد. یکی از نکات بسیار مهمی که باید مورد توجه قرار داد، خرید دستگاه از نمایندگی‌ها و شرکت‌های معتبر و مطمئن است و خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر هم ارائه ‌دهند.


خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

 

 

شرکت سعي براين داشته است که قيمت راپايين ترين حدممکن نگاه دارد.باتوجه به استفاده ازبهترين قطعات اروپايي

براي اطلاعات بيشتر به وب سايت ما  مراجعه فرماييد 

پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در اينستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.


شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش، تعميرات ، سرويس دهي، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت تعميرات و فيلتر انواع تصفيه آب خانگي و انواع برند هاي ديگر در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت (داراب)- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر
ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

 مدير فروش  : 09175956589   
 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز
مطلب بعدی تصفیه آب اسمز معکوس بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی
Print
1091 رتبه بندی این مطلب:
5.0