دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

🔧 تعمیر و سرویس پمپ تصفیه آب خانگی 🔧

💙 نمایندگی تعمیر و سرویس پمپ تصفیه آب خانگی 💙

 ❤ تعمیر و سیستم پمپ تصفیه آب خانگی ❤

 

دسترسی به آب آشامیدنی سالم نه تنها یکی از نیازهای اساسی بلکه یکی از اصلی‌ترین حقوق انسانی و شهروندی محسوب می ‌شود. حقی که البته به‌گفته سازمان ملل متحد، دست‌کم دو میلیارد تن از ساکنان کره زمین از آن محروم است. هرچند عدم دسترسی به آب آشامیدنی سالم محدود به آفریقا یا کشورهای خارومیانه یا مناطق گرم‌وخشک و جوامع کمتر توسعه ‌یافته نمی ‌شود و متاسفانه حتی در در اروپا و آمریکای شمالی هم هستند انسان ‌هایی که برای تامین آب آشامیدنی سالم با مشکل مواجه هستند. در کشور خود ما هم با اینکه بر اساس آماردهی مسئولین 90درصد جمعیت به آب آشامیدنی سالم دسترسی دارند اما روزی نیست که مثلا هم‌وطنان خوزستانی و سیستان‌وبلوچستانی و بعضا حتی اصفهانی و دیگر نواحی مرکزی ایران از عدم کیفیت آب و قطعی آب و ... شکایت نداشته باشند. اساسا این روزها نه فقط این استان‌ها که در اغلب شهرهای کشور از جمله پایتخت دستگاه‌های تصفیه آب خانگی بسیار پرکاربرد هستند و تقریبا جای خودشان را در بیشتر خانه ‌های ایرانی باز کرده‌اند. طبعا هر دستگاه تکنولوژیکی هم برای سرویس ‌دهی درست و سرپاماندن نیازمند سرویس‌ های دوره‌ای و در مواقعی هم تعمیرات است و به‌همین ‌دلیل هم تعمیر و سرویس تصفیه آب خانگی یکی از خدمات مهم و مورد نیاز برای شهروندان است.


در چه مواقعی به تعمیرکار دستگاه تصفیه آب احتیاج خواهیم داشت؟
اساسا اگر دستگاه روشن نمی ‌شود و کار نمی ‌کند، یا با اینکه دستگاه روشن می ‌شود ولی مرتبا خاموش و روشن می‌ شود، یا دستگاه تصفیه آب بدون وقفه کار می‌ کند، یا آب تصفیه دستگاه کم شده یا کم شدن کیفیت مطلوب و مزه خوبی ندارد، یعنی شما باید فکری برای تعمیر تصفیه آب خانگی‌ خود بکنید. مثلا روشن نشدن دستگاه احتمالا یک مشکل برقی‌ست و یا با خرابی سوئیچ کنترل فشار پایین و یا سوئیچ کنترل فشار بالا مواجه هستید. در این حالت تعمیرکار تصفیه آب خانگی ترانس تبدیل برق، برق پمپ دستگاه، فشار ورودی دستگاه و سوئیچ ‌های کنترل فشار بالا و پایین آن را بررسی و درصورت وجود ایراد برطرفش می ‌کند.


در چه مواقعی به تعمیر تصفیه آب خانگی احتیاج داریم؟
البته تعمیرات دستگاه تصفیه آب خانگی در مورادی که پمپ دستگاه شما یکسره کار می ‌کند یا دستگاه تصفیه آب شما سر و صدای زیاد و غیر عادی دارد یا دستگاه تصفیه آب شما پس از برداشت مقدار کمی آب، زمان زیادی را برای پر کردن مخزن باید کار کند و یا خروجی شیر روی سینک و یا کتری و سماور شما رسوب می‌ دهد، هم احتیاج می ‌شود. همچنین نوسان در فشار آب و یا خرابی قطعات وابسته به کنترل آب، نشتی در مخزن و یا خراب شدن مخزن تحت فشار و نشتی‌ های کلگی پمپ (هد) یا ایجاد سر و صداهای اضافی و سوختن موتور هم از دیگر مواردی هستند که ممکن است سروکار شما را به تعمیرات تصفیه آب خانگی بیندازند. نصب مجدد و جابجایی دستگاه تصفیه آب و هواگیری دستگاه تصفیه آب هم بخش ‌هایی از سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب محسوب می‌ شوند.

 

❤ تعمیر و سیستم پمپ تصفیه آب خانگی ❤


💧 بهترین زمان تعویض فیلتر تصفیه آب 💧
زمان تعویض فیلتر تصفیه آب هم همان‌طور که اشاره شد بر اساس نوع مدل و برند دستگاه و فیلترها متفاوت است. با این‌حال بر اساس یک قاعده کلی فیلتر‌های پلی‌پروپیلن حداکثر هر 6 ماه یک‌بار باید تعویض شوند. فیلتر معروف به فیلتر کربن هم پس از شش ماه خاصیت جذب‌کنندگی‌اش را از دست می ‌دهد و می ‌گویند که اشباع شده و نمی ‌تواند جذب آلاینده ‌های شیمیایی را انجام بدهد و باید به‌سرعت جایگزین شود. در مورد فیلتر مرحله سوم یا فیلتر ممبران که به ‌نوعی مهم ترین فیلتر در دستگاه‌ های تصفیه آب خانگی است شرایط کمی فرق می‌ کند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید یک تا دو سال می‌ تواند برای شما کار کند. تعویض فیلترهای تصفیه آب برای فیلترهای کربن بلاک و مینرال و قلیایی نیز یک سال است و فیلترهای فرابنفش نیز 2 تا 3 سال عمر می ‌کنند، مگر اینکه در این فاصله زمانی بسوزند و شما مجبور به تعویض آ‌ن‌ها شوید.
 
هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب هم بسته به کارکرد فیلتر و عمر آن همچنین مواد به‌کاررفته در ساخت آن و تکنولوژی‌ ساخت و دقتش در فیلترکردن ذرات متفاوت است و قیمت تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و همچنین اجرت تعویض فیلتر تصفیه آب هم باتوجه به همین فاکتورها اعلام می ‌شود. البته شما می‌ توانید با جست‌وجو در اینترنت به نحوه و چگونگی تعیین قیمت تعویض فیلتر تصفیه آب هم دسترسی داشته باشید و درکنار دیگر خدمات مربوط به سرویس و تعمیر تصفیه آب خانگی در اختیار شما گذاشته شده است. سلامت و گوارایی آب آشامیدنی حق شماست، و دستگاه‌های تصفیه آب خانگی ابزار شما برای گرفتن این حق.

 

❤ تعمیر و سیستم پمپ تصفیه آب خانگی ❤

 

💧 خدمات تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی 💧
یکی از علت‌ هایی که دستگاه مزه و بوی آب را به خوبی تصفیه نمی ‌کند، می‌ تواند ناشی از ایراد در فیلترهای کربن فعال یا پست کربن باشد و یا فیلتر ممبران دستگاه خراب شده و یا جای خود قرار نگرفته باشد. اساسا در سرویس دستگاه تصفیه ‌کننده آب خانگی یکی از مهم ترین بخش ‌های کار، تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی، آن هم تمامی فیلترهای بالا و پایین دستگاه که شامل 6 فیلتر از مرحله 1 تا 6 است می ‌شود. البته برخی از مدل ‌ها و برندهای این دستگاه‌ ها هم علاوه بر این شش فیلتر دارای فیلتر آلکاین قلیایی و فیلتر لامپ اشعه فرابنفش UV هم هستند. البته خدمات تعویض فیلتر تصفیه آب برای هر نوع دستگاه و فیلتر و بر اساس میزان به‌اصطلاح سختی آب هر منطقه دوره ‌های روتین متفاوتی دارد. البته چنانچه سختی آب محل زندگی شما بسیار بالاست بهتر است حتما از دستگاه سخت‌گیر آب هم استفاده هم استفاده کنید وگرنه به‌دلیل دبی بالای آب در نوبت ‌های زمانی بسیار کوتاه به تعویض فیلتر تصفیه آب نیاز پیدا خواهید کرد.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در اينستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

 مدير فروش  : 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی مراحل تصفیه آب
مطلب بعدی ❤️ تصفیه آب ❤️
Print
1596 رتبه بندی این مطلب:
4.8