دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

تعداد مراحل تصفیه آب خانگی

تعداد مراحل دستگاه تصفیه آب:

 

 

در حال حاضر دستگاه‌های 3 و 5 و 6 مرحله ای اولترافیلتراسیون آب در بازار وجود دارند. واضح است که هر چقدر تعداد مراحل آب بیشتر شود متریال‌های مورد استفاده در آن هم افزایش می‌یابد در نتیجه قیمت آن هم بالاتر می‌رود.
برند تولید کننده: هر برندی قیمت‌های خاص خودش را دارد. این قیمت را خود برند با توجه به قیمت تمام شده تولید و همچنین کیفیت دستگاه‌ها مشخص می‌کند. اینکه از چه متریالی در ساخت دستگاه‌ها استفاده شده است. چه نوع فیلترهایی روی دستگاه کار گذاشته شده‌اند و چقدر زمان‌بر بوده است به خود برند بستگی دارد. فروش فیلتر uf هم بر همین مبنا قیمت‌گذاری می‌شود.
این سه مورد مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت آب تصفیه کن هستند. در حال حاضر برندهای تایوانی مهم‌ترین تولیدکننده دستگاه‌های Ultra-Filtration هستند. دستگاه‌های باکیفیتی تولید می‌کنند که از هر نظر بهینه هستند. بسیار قدرتمند عمل می‌کنند و در اکثر تست‌های کیفیت‌سنجی نتایج خوبی را کسب کرده‌اند. بسیاری از متخصصین هم استفاده از دستگاه‌های تایوانی اصل را پیشنهاد کرده‌اند.

 

 

 

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی 

 

سه برند سی سی کا، سافت واتر و آکوا پرو جزو معتبرترین‌ها در این حوزه هستند. هم دستگاه‌های اسمز معکوس و هم دستگاه‌های اولترافیلتراسیون را با بهترین کیفیت ارائه می‌کنند و بسیار قابل اطمینان هستند. در ضمن قیمت اولترافیلتراسیون و همچنین قیمت فیلتر uf در این سه برند نسبت به برندهای مشابه امریکایی به مراتب کمتر است. البته این قیمت کم به معنای کیفیت کم نیست. کیفیت این دستگاه‌ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد و از هر نظر ایده‌آل هستند.


مشاور فروش :  09175956589    
دفتر  فروش : 07183830672

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی انواع اتصالات تصفیه آّ خانگی
مطلب بعدی طرز قرار گرفتن فیلترهای آب تصفیه کن خانگی
Print
2130 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه