دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

تصفیه کننده آب شش مرحله ای

تصفیه کننده آب شش مرحله ای

 

یک دستگاه تصفیه کننده آب شش مرحله ای با انجام شش مرحله تصفیه آب، توسط فیلترهای گوناگون می تواند تمامی ناخالصی ها و آلاینده های آب را را از بین برده و آب تصفیه شده سالم و گوارا را در اختیار شما بگذارد که فواید بسیاری در سلامتی انسان داراست و برای آن دسته از کسانی که بیماری های قلبی و عروقی، گوارشی و یا کلیوی(سنگ کلیه) دارند، بسیار امری ضروری است و همچنین برای کسانی که می خواهند پوستی زیبا و شفاف و پرطراوت داشته باشند و از هرگونه بیماری پوستی به دور باشند بسیار کارآمد خواهد بود. در مدل های هفت و هشت فیلتر هم به غیر از این کارایی هایی که گفته شد آب قلیایی هم به شما میدهند ویروس کشی و استریلیزر هم میکنند و به طور کلی آب تصفیه شده سالم برای شما هموطنان عزیز و مخصوصاً فرزندان دلبندتان بسیار حائز اهمیت می باشد و باید این مسئله را جدی گرفت.

 

تصفیه کننده آب شش مرحله ای

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 
 

مطلب قبلی بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی روش اولترافیلتراسیون یا فراپالایش در تصفیه آب
Print
2077 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه