دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

💜 تصفیه آب چیست 💜

🧡 نمایندگی تصفیه آب در شیراز 🧡

تصفیه آب به طور کلی یعنی پاکسازی آب از انواع املاح ، حال این تصفیه ی آب تنها برای شست و شو و مواردی به غیر از شرب و آشامیدن بدن انسان انجام میگیرد همچون تبدیل آب شور دریا به آب شیرین کن توسط انواع دستگاه آب شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی انجام میگیرد .

 

💙 تصفیه آب چیست ؟ 💙


تصفیه خانه های شهری نیز آب های زیر زمینی را بوسیله کلر زنی و رد نمودن از انواع شن و ماسه و سنگریزه ها به آب آشامیدنی مردم شهر تبدیل و به لوله کشی خانه ها هدایت خواهند نمود . اما تا اینجای کار آب آشامیدنی به طوری که باید تصفیه و تمیز نخواهد شد . پس از کلر زنی به آب ، باید مراحل حذف کلر از آب نیز انجام گیرد چون خود کلر با وجود انگل زدایی از آب ، باعث ریزش مو و چروک شدن پوست نیز خواهد شد . از دیگر ذراتی که در تصفیه خانه های شهری حذف نخواهند شد آلومینیوم است که باعث بروز آلزایمر در بدن انسان خواهد شد و همچنین مضرترین ذره موجود در آب آشامیدنی که باید سطح آن به کمترین مقدار خود برسد نیترات است و یک دستگاه تصفیه آب خانگی باید قادر به حذف نیترات باشد تا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی محسوب شود .


💚 بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی چیست ؟ 💚
مدل های مختلفی از دستگاه تصفیه آب در ایران و دنیا وجود دارند . از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی میتوان به دستگاه تصفیه آب بدون پمپ و مخزن ، دستگاه تصفیه آب سرشیری ، دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان ، دستگاه تصفیه آب کلمنی رومیزی و دیگر دستگاه ها اشاره نمود اما در میان همه این ها دستگاه تصفیه آب خانگی  سی سی کا تایوان به روش اسمز معکوس ، جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی در دنیا محسوب شده و توانایی حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا 0,0001 میکرون را نیز دارد . از بهترین کشورهای سازنده تصفیه اب خانگی کشور تایوان بوده و یک دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل  میتواند بهترین گزینه برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باشد . تصفیه آب سی سی کا از برندهای معتبر تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران محسوب میشود که با دارا بودن نماد اصالت محصول و همچنین استاندارد جهانی بهداشت NSF کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را به بهترین سختی استاندارد سلامت بدن انسان میرساند.

 

💚 دستگاه تصفیه آب خانگی چگونه کار میکند ؟ 💚
دستگاه تصفیه آب خانگی که بهترین تصفیه اب است ، به صورت زیر سینکی نصب شده و یک شیر تصفیه آب جدا روی سینک برای شما عزیزان تعبیه میگردد تا از آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده بهره بگیرید . دستگاه های سی سی کا شامل چند مرحله فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی هستند . قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی سی سی کا بسیار مناسب تر از مدل های دیگر بوده و در مقابل کیفیت این دستگاه ها نیز بسیار بالا و درجه یک است . فیلتر مرحله اول تصفیه آب سی سی کا املاح درشت و رسوبات آب را حذف میکند . فیلتر تصفیه اب مرحله دوم و سوم سی سی کا ، کلر و کلرامین آب شهری را حذف و تسفیه مینماید . فیلتر سی سی کا  مرحله چهارم سی سی کا توانایی حذف تمام املاح مضر آب تا 0,0001 میکرون را داشته و در مرحله پنجم سی سی کا نیز بو ، طعم و رنگ آب شیرین میگردد . فیلتر معدنی ساز که باید حتما در دستگاه وجود داشته باشد املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه ی آب آشامیدنی حذف شده بودند را به آب باز میگرداند و مرحله هفتم نیز فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی سی سی کا است که یک آنتی اکسیدان یا ضد سرطان بسیار قوی محسوب میشود .

 

💙 تصفیه آب چیست ؟ 💙


💚 بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی کدام است ؟ 💚
همانطور که اشاره کردیم از مارکهای معروف تصفیه آب تایوانی در ایران میتوان به برند سی سی کا  C.C.K اشاره نمود که برای انتخاب و خرید بهترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا در ایران پیشنهاد میکنیم.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در   اينستاگرم به آدرس  water.purifier24  از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش، تعميرات ، سرويس دهي، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

 مدير فروش  : 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی ❤️ تصفیه آب ❤️
مطلب بعدی ❤️ روش های جایگزین اسمز معکوس ❤️
Print
1612 رتبه بندی این مطلب:
5.0