دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

تصفیه آب سی سی کا

 

دستگاه های تصفیه آب با برند CCK یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین و بهترین برندهای موجود در بازار ایران است البته به شرط آنکه اصل یا اورجینال باشد .


تشخیص تصفیه آب CCK اصل و تقلبی

 

همچنان که این برند از سابقه طولانی در بازار ایران برخوردار است ، یکی از برندهایی نیز است که نمونه های غیر اصل آن در بازار ایران بیشتر از هر برند دیگری وجود دارد و در اکثر فروشگاه های تصفیه آب در بازار حداقل یک مدل از آن وجود دارد . نمونه اصلی آن در بازار کشور بیش از 3 مدل نیست اما نمونه های غیر اصلی آن در بازار حتی شاید به بیش از 50 مدل باشد. در این مقاله سعی میکنیم که راه هایی را برای تشخیص مدلهای اصلی تصفیه آب سی سی کا را بیان کنیم:

 

تصفیه آب سی سی کا اصلی


- در مدلهای اصلی و اورجینال CCK ، روی تمام قطعات CCK حک شده است . دقت کنید که ملاک عبارت CCK به صورت حک شده است 
- در دستگاه های اورجینال ، مخزن با برند CCK وجود دارد اگر چه مخزن با برند TankPAC از بهترین برندهاست و حتی بهتر از مخزن CCK است ، اما اگر روی دستگاه های CCK مخزن TankPAC یا هر برند دیگری وجود داشت ، نشان دهنده این است که این دستگاه اورجینال نیست .
- بر روی سر و ته موتور عبارت CCK به صورت حک شده باشد و اگر CCK به صورت حک شده نباشد اما MADE IN TAIWAN حک شده باشد ، نشان دهنده غیر اصل بودن دستگاه است
- با دقت به فیلترهای دستگاه نگاه کنید که همگی از برند CCK باشند
.

- فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب CCK ، برند DOW FILMTEC آمریکا است 
- دستگاههای اصلی و اورجینال CCK ، دارای 5 یا 6 فیلتر هستند و اکثر شرکتهای تایوانی ، تعداد بیشتری فیلتر روی دستگاه قرار نمی دهند . اگر دستگاه CCK را مشاهده کردید با تعداد فیلتر بیشتر از 6 ، قطعا اورجینال نیست 
- درون کارتن تصفیه آب CCK ، مقداری شیلنگ وجود دارد . به شیلنگ نگاه کنید . روی شیلنگ حتما باید برند CCK نوشته شده باشد 
اگر با دقت موارد بالا را بررسی کنید ، به راحتی متوجه اصل یا غیراصل بودن دستگاه تصفیه آب میشوید . البته بعضی از دستگاه های تصفیه آب مونتاژی با برند CCK از کیفیت بالایی برخوردارند . برای تشخیص آنها باید بسیار تحقیق کنید.

 

دستگاه سی سی کا اصل

تصفیه آب سی سی کا

 

 

جهت تماس با کارشناس : 09175956589

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نمایندگی فروش تصفیه آب خانگی-شیراز
مطلب بعدی دستگاه تصفیه آب
Print
471 رتبه بندی این مطلب:
5.0