دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

تصفیه آب اسمز معکوس بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

افرادی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارند، احتمالاً در اینترنت به عبارت «اسمز معکوس» زیاد برخورده‌اند و ممکن است معنای آن را ندانسته باشند

 

 

مزایای تصفیه آب اسمز معکوس

 


روش اسمز معکوس (RO) یکی از روش‌هایی است که از دهه 1970 میلادی مورد توجه قرار گرفته است و استفاده از آن به تدریج رو به افزایش بوده است. در این روش آب از یک غشای نیمه تراوا عبور می‌کند و این عبور با فشار بالایی صورت می‌گیرد؛ بدین ترتیب آلاینده‌های آن فیلتر شده و آبی که از فیلتر عبور می‌کند، بخشی از آلودگی‌های خود را از دست می‌دهد. اعمال فشار بر روی آب توسط یک مکانیسم فیلتراسیون صورت می‌گیرد؛ در این مکانیسم به مولکول‌های آب فشار زیادی وارد می‌شود و از طرفی با توجه به منافذ بسیار ریز فیلترها و جنس لایه‌های آن‌ها، آلاینده‌ها از آب جدا می‌شوند.
در فرآیند فیلتراسیون مولکول‌های درشت در یک سمت غشا و آب تصفیه شده در سمت دیگر غشا قرار می‌گیرند. در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان آب‌های معدنی برای تولید محصولات خود از روش تصفیه اسمز معکوس استفاده می‌کنند. در آبی که توسط سیستم‌های تصفیه آب شهری تصفیه می‌شود، آلاینده‌های آب آشامیدنی به طور کامل از بین نمی‌روند و به علاوه وجود موادی مانند کلر و فلوراید در این آب نیز برای سلامتی ضرر دارند.

تصفیه آب به روش اسمز معکوس عناصری از قبیل نیترات، سدیم، آرسنیک، سرب و مس را از بین می‌برد و هر گونه مواد شیمیایی را نیز به حداقل می‌رساند. بنابراین دستگاه‌های تصفیه آبی که به روش اسمز معکوس آب را تصفیه می‌کنند، نسبت به دستگاه‌های غیر اسمزی از کیفیت بالاتری در تصفیه آب برخوردارند و خرید آن‌ها توصیه می‌شود.

 

 

 تصفیه آب اسمز معکوس بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

 

شرکت سعي براين داشته است که قيمت راپايين ترين حدممکن نگاه دارد.باتوجه به استفاده ازبهترين قطعات اروپايي
براي اطلاعات بيشتر به وب سايت ما  مراجعه فرماييد 

پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در اينستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.


شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش، تعميرات ، سرويس دهي، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت تعميرات و فيلتر انواع تصفيه آب خانگي و انواع برند هاي ديگر در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت (داراب)- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر
ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

 مدير فروش  : 09175956589   
 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز
مطلب بعدی نمایندگی بهترین پکیج شوفاژ بوتان در شیراز
Print
522 رتبه بندی این مطلب:
5.0