دات نت نیوک
بیماریهای ناشی از آب آلوده را بشناسیم
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

بیماریهای ناشی از آب آلوده را بشناسیم

بیماریهای ناشی از آب آلوده را بشناسیم 

بیماریهای ناشی از آب آلوده را بشناسیم 

 

اسهال معمولاً یک علامت عفونت در دستگاه روده است که می تواند در اثر انواع ارگانیسم های باکتریایی ، ویروسی و انگلی ایجاد شود. عفونت از طریق غذای آلوده یا آب آشامیدنی پخش می شود ، یا از شخص به فرد در نتیجه بهداشت ضعیف انتقال یابد  اسهال که چندین روز طول می کشد می تواند بدن را بدون آب و نمکی که برای بقا ضروری است ، ترک کند. بیشتر افرادی که در اثر اسهال می میرند در حقیقت در اثر کمبود شدید آب بدن از بین می روند 
اسهال عفونی از صدها میلیون تا یک میلیارد میکروب در هر روده می تواند وجود داشته باشد.  حتی مقدار کمی از آب آلوده شده به این میکروب ها می تواند شما را بیمار کند. در اماکن عمومی شنا ، تصفیه مداوم و ضد عفونی آب باید خطر شیوع میکروب ها را کاهش دهد. با این حال ، شناگران ممکن است در مدت زمانی که کلر برای کشتن میکروب ها لازم است در معرض میکروب ها قرار گیرند (بعضی از میکروب ها مدت بیشتری از کشتن نسبت به بقیه طول می کشند) یا برای بازیافت آب از طریق فیلترها. بسیاری از امکانات استخر از چندین سیستم تصفیه برای چندین استخر استفاده می کنند. این امر باعث می شود که آب استخرهای مختلف مخلوط شود و به طور بالقوه میکروب ها را در مدت زمان بسیار کمی در تمام استخرهای متصل پخش کند. این بدان معناست که یک حادثه تک اسهالی از یک شخص می تواند آب را در یک سیستم بزرگ استخر یا آبشار آلوده کند.
بیماریهای ناشی از آب شرایطی هستند که توسط میکروارگانیسم های بیماری زا ایجاد شده و در آب منتقل می شوند. بیماری می تواند در هنگام استحمام ، شستشو ، نوشیدن آب یا خوردن مواد غذایی در معرض آب آلوده گسترش یابد. در حالی که اسهال و استفراغ شایعترین علائم بیماری ناشی از آب است ، علائم دیگر می تواند شامل مشکلات پوستی ، گوش ، تنفس یا چشم باشد. 

 

بیماریهای ناشی از آب آلوده را بشناسیم 


اشکال مختلف بیماری اسهال ناشی از آب برجسته ترین نمونه ها است و کودکان در کشورهای در حال توسعه بطور چشمگیری تحت تأثیر قرار می دهند. براساس آمار سازمان بهداشت جهانی ، بیماری های ناشی از آب حدود 3.6 درصد از کل بار جهانی بیماری را تشکیل می دهد و سالانه حدود 1.5 میلیون مرگ و میر در انسان ایجاد می کند. سازمان بهداشت جهانی تخمین می زند که 58٪ از این بار یا 842،000 مرگ در سال ، ناشی از عدم تأمین آب آشامیدنی است. 
بیماری ناشی از آب تا حد زیادی برای عفونت هایی وجود دارد که عمدتا از طریق تماس با مصرف آب آلوده منتقل می شوند. در گذشته ، بسیاری از عفونت ها ممکن است توسط میکروب ها یا انگل هایی منتقل شوند که به طور اتفاقی ، احتمالاً در نتیجه شرایط استثنایی ، وارد آب شده اند ، اما این واقعیت که ممکن است یک عفونت متورم گاه به گاه رخ دهد ، میکروارگانیسم های ایجاد کننده بیماری هایی که خصوصاً از نظر آب خلوص دارند ، شامل تک یاخته ها و باکتری ها است که بسیاری از آنها انگل روده هستند یا از طریق دیواره های دستگاه گوارش به بافتها یا سیستم گردش خون حمله می کنند. انواع دیگر بیماریهای ناشی از آب در اثر ویروس ها ایجاد می شود .



گروه تاسيساتي يزد تهويه آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب در شيراز 
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

کارشناس فروش نعمتي :09175956589

آدرس:شعبه 1- شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزيستي نبش کوچه طبقه2واحد 4
شعبه 2- شیراز بلوار صنایع بعد از شهرک آرین به سمت گلستان روبروی شیمی گیاه بعد از کوچه دکتر حسابی نبش کوچه28/1


 

مطلب قبلی روشهای تصفیه آب چاه
مطلب بعدی تعمیر و راه اندازی دستگاه تصفیه آب خانگی
Print
2255 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه