دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران


این شرکت وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK ، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران می باشند. دستگاه های وارداتی این شرکت از دو نوع سیستم پیشرفته اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون استفاده می کنند. این دستگاه ها قابلیت بالایی در حذف آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب و حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری می شود را دارند.

 

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی کاربرد و ویژگی دستگاه تصفیه آب
مطلب بعدی تصفیه کننده آب شش مرحله ای
Print
1959 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه