دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی‌کننده


بنفش شدن آب در دستگاه قلیایی‌کننده آب به چه دلیل است؟


 
وقتی آب یونیزه می‌شود به این معنی است که PH آب بالاتر از 9.5 قرار گرفته است، برخی از دستگاه‌های تقلبی از این موضوع سوء استفاده می‌کنند و با اتخاذ یک راهکار و اضافه کردن قطراتی رنگی به آب پس از تصفیه آب این را به مشتری می‌گویند که آب یونیزه شده است در حالی که تنها یک قطره‌ی رنگی به آب اضافه می‌شود.
اتفاقاً این روش یک روش ساده و عالی برای این است که متوجه شوید که یک دستگاه آب تصفیه کن خانگی قلیایی از صفحات الکترونیکی برای قلیایی کردن آب استفاده می‌کند یا خیر. زمانی که آب تصفیه می‌شود و در مجاورت مواد معدنی قرار می‌گیرد و یا در حالت ساده مواد معدنی به آب تصفیه شده تزریق می‌شوند، این موضوع باعث واکنش آب به مواد معدنی می‌شود و این یعنی اینکه آب یونیزه شده است. در حالی که در دستگاه‌های دیگر این اتفاق رخ نمی‌‌دهد


 
کدام نوع دستگاه قلیایی‌کننده آب بهتر است؟

 


یک نکته‌ی بسیار مهم را باید اینجا بگویم. بیشتر شرکت‌های تولیدکننده‌ی دستگاه قلیایی کننده آب تکنولوژی خاص خود را دارند و به هیچ عنوان فرمول خود را افشا نمی‌کنند. اما با این حال فرآیند تبدیل شدن این آب قلیایی به یک آنتی اکسیدان خیلی ساده است.
گفتیم که شرکت‌های تولیدکننده‌ی دستگاه قلیایی‌کننده آب باید از کاتیون‌ها و یا مواد معدنی مفید برای اینکه آب قلیایی به خوبی ایجاد شود استفاده کنند. 
دکتر حایشی پدر خوانده علم تحقیق در مورد یونیزاسیون از سال 1985 تا 2000 و به مدت 15 سال وقت صرف این موضوع کرد که چگونه آب یونیزاسیون تولید می‌شود. در سال 2000 دکتر حایشی به این نتیجه رسید که اصلاً برای تولید آب یونیزه شده نیازی به استفاده از فرآیند‌های الکترونیکی نیست. هرچند همچنان ساده‌ترین راه برای یونیزه کردن آب و قلیایی شدن آب استفاده از صفحات الکترونیکی است و اینکه این نوع آب هم خاصیت آنتی اکسیدانی پیدا می‌کنند ولی وجود این صفحات هر چند مضر بودن آنها اثبات نشده ولی در اصل نیاز هم نیست.
دکتر حایشی اثبات کرد که این هیدروژن آزاد است که نتایج مفید برای سلامتی را رقم می‌زند و برای دست یافتن به این هیدروژن آزاد نیازی به الکترولیزه کردن آب نیست. او به طور رسمی از شرکت‌های تولیدکننده دستگاه تصفیه آب قلیایی درخواست کرده که هزینه‌ی تبلیغات گسترده‌ی خود را درباره‌ی فواید آب قلیایی تولید شده توسط صفحات الکترونیکی متوقف کنند؛ زیرا اصلاً نیازی به تحمیل کردن هزینه‌های سنگین به مشتری و اضافه کردن این نوع صفحات به دستگاه‌ها نیست. در عوض تنها با همان یک فیلتر مواد معدنی می‌توان بهترین نوع آب تصفیه شده‌ی قلیایی را تولید کرد.
طبق تحقیقات دکتر حایشی تنها آب با مجاورت با منیزیم می‌تواند قلیایی شده و به درصد مناسبی از قلیایی شدن هم برسد. این باعث شد تا بسیاری از تولیدکنندگان تصفیه آب خانگی قلیایی با انجام تحقیقات مشابه و قبول کردن این نتایج با حذف این صفحات الکترونیکی از دستگاه‌های خود نه تنها هزینه‌های مشتری را تا حد زیادی کاهش دهند، بلکه در هزینه‌های خود هم صرفه‌جویی زیادی داشته باشند و نتایج بهتری دریافت کرده و حتی احتمالات خطر استفاده از صفحات الکترولیزه را هم که البته اثبات نشده را حذف کنند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نحوه کار کردن و نصب دستگاه آب تصفیه کن قلیایی
مطلب بعدی خرید دستگاه تصفیه آب
Print
1607 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه