دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

 


کدام دستگاه تصفیه آب را باید برای آب سخت و نرم انتخاب کرد؟

 

NRC (شورای ملی تحقیقات، ایالات متحده) طی تحقیقاتی، نشان می‌دهد که آب سخت می‌تواند به عنوان یک مکمل غذایی برای کلسیم و منیزیم عمل کند. به گفته‌ی WHO (سازمان بهداشت جهانی) هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند آب سخت خطرات بهداشتی ایجاد می‌کند. سوال بعدی که مطرح می‌شود این است که آیا لازم است دستگاه تصفیه آب را برای رفع سختی آب بخریم ؟ اصلا، هرچند اگر شما بخواهید از دستگاه تصفیه آب RO استفاده کنید، طعم، بو، رنگ آب را بهبود می‌بخشد نه جیزی بیشتر از آن.
اگر نوع آب در خانه شما سخت است، پس شما باید دستگاه تصفیه کننده آب RO را انتخاب کنید. اگر آب نرم است در آن صورت RO موردنیاز نمی‌باشد. اگر سطح آلودگی آب بالا است در این صورت خرید دستگاه تصفیه آب UV را در نظر بگیرید. اما اگر آب سخت است و سطح آلودگی نیز بالا است پس دستگاه تصفیه آب RO + UV را بخرید.
به طور خلاصه:
• اگر آب سخت و سطح آلودگی بالا است دستگاه تصفیه آب RO + UV را انتخاب کنید.
• اگر آب سخت و سطح آلودگی کم است، دستگاه تصفیه آب RO را برگزینید.
• اگر آب نرم و سطح آلودگی بالا و یا پایین دارد خرید دستگاه تصفیه آب UV را مدنظر قرار دهید.
دستگاه‌های تصفیه آب خانگی فراوانی در بازار برای مصرف خانگی وجود دارد. هر نوع دستگاه تصفیه آب به یک نیاز خاص مانند نوع آب سخت یا نرم، سطح آلودگی آب ناحیه شما پاسخ می‌دهد. در ابتدا شما باید بدانید چه نوع آبی در ناحیه‌ی شما وجود دارد و سطح آلودگی به چه میزان است تا بدانید چه نوع دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب منزل شما است. از بین برندهای آب معروف که با ترکیبی از فناوری‌های مختلف دستگاه تصفیه ‌کننده آب را تولید می‌کنند شما می‌توانید یک نوع مناسب را انتخاب کنید.
بیشتر دستگاه‌های تصفیه آب با مخزن ذخیره برای انباشت آب آشامیدنی تمیز همراه هستند. برای یک خانواده کوچک، دستگاه تصفیه‌کننده آب 5/7 لیتر می‌تواند این کار را انجام دهد. همه دستگاه‌های تصفیه آب خودکار، فرایند فیلترسازی را به محض اینکه سطوح آب در مخزن ذخیره‌سازی کاهش می‌یابد شروع می‌کنند.
همه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب گرانشی غیر الکتریکی هستند، اما به اندازه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب الکتریکی کارآمد نیستند. اگر شما در یک مکان زندگی است که در آن قطع برق وجود دارد، شما می‌توانید یک دستگاه تصفیه آب خانگی UF که بدون برق کار می‌کند را خریداری کنید. هم‌چنین، هزینه‌ی تعمیر و نگهداری این دستگاه‌های تصفیه آب بسیار کمتر است. همه‌ی دستگاه‌های تصفیه کننده RO، UVو RO + UV به یک منبع برق برای تصفیه آب نیاز دارند.

 

 

کدام دستگاه تصفیه آب را باید برای آب سخت و نرم انتخاب کرد؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.
 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی دستگاه تصفیه آب RO + UV
مطلب بعدی نصب و راه اندازی تعمیر و نگهداری و خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی
Print
1795 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه