دات نت نیوک
بهترین برند دستگاه آب تصفیه کن خانگی
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

بهترین برند دستگاه آب تصفیه کن خانگی

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی


اما می‌دانید بهترین دستگاه تصفیه آب کدام است؟ خیلی از متخصصین برندهای تایوانی را برتر از بقیه می‌دانند. بهترین مارک تصفیه آب تایوانی هم یکی از سه گزینه سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می‌باشد.


 سافت واتر
تصفیه آب سافت واتر برند تخصصی تصفیه آب است. علاوه بر آب تصفیه کن خانگی دستگاه‌های آب شیرین کن و نرم‌کننده آب هم به طور تخصصی تولید و عرضه می‌کند. در حوزه تصفیه آب بسیار حرفه‌ای است و از روش‌های مدرن تصفیه نظیر اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون استفاده می‌کنند.
این دستگاه‌ها دقت بسیار بالایی دارند. دقت فیلتراسیون در فیلترهای آن‌ها بسیار بالاست و به دلیل طراحی قدرتمندی که دارند هم از دوام کافی برخوردارند و هم کمتر دچار مشکلات و معایب فنی می‌شوند. قطعات خود دستگاه هم در کمپانی تولید و عرضه می‌شوند و در صورت بروز مشکل می‌توانید قطعات را به راحتی جایگزین کنید.

 

 

 بهترین برند دستگاه تصفیه آب 

 


 سی سی کا
 CCK جزو برندهای شاخصی است که متخصصین زیادی آن را بهترین مارک تصفیه آب تایوانی می‌دانند. در رقابتی تنگاتنگ با سافت واتر است. دستگاه‌های تولید شده در این کمپانی تمامی مراحل تست و بازبینی را سپری می‌کنند و دستگاه بدون ایراد در اختیار شما قرار می‌گیرد. فیلترها، هوزینگ، کارتریج و سایر قطعات دستگاه را هم تولید می‌کند.


معمولا دستگاه‌های 6 مرحله‌ای و 8 مرحله‌ای اسمز معکوس آن طرفداران بیشتری دارند. هر چند مدل‌های رومیزی و دیواری هم دارد اما مدل‌های زیرسینکی به دلیل حجم بالا و قدرت تصفیه بیشتر محبوبیت بیشتری دارند. دقت بالایی در تصفیه دارند و کمتر دچار هواگیری می‌شوند. بدنه‌ی آن‌ها بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. می‌توانید تا سال‌ها بدون هرگونه مشکل و ایراد از آن‌ها استفاده کنید.


 آکوا پرو
تصفیه آب اکوا پرو یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی بزرگ آکوا تک است. تجهیزات پیشرفته این برند تایوانی از امریکا تامین می‌شود و خروجی آن دستگاه‌های باکیفیت با راندمان بالا است. اخیرا دستگاه‌های هوشمند هم طراحی کرده است که فیلترهای آن با توجه به میزان آلایندگی آن فعال یا غیر فعال می‌شوند. با این دستگاه‌ها هم عمر فیلترها و هم عمر فیلترها بالاتر می‌رود.


این برند هم دستگاه‌های اسمز معکوس را در مدل‌های زیرسینکی و رومیزی ارائه می‌کند. تمام استانداردهای لازم را دارند و برای انواع آلاینده‌های موجود در آب ایران هم مناسبند. اگر می‌خواهید بهترین دستگاه تصفیه آب را برای خانه و محل کارتان تهیه کنید تصفیه آب آکوا پرو می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب و ایده‌آل باشد.


مشاور فروش :  09175956589    
دفتر  فروش   : 07183830672

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی انواع فیلترهای آب تصفیه کن خانگی
مطلب بعدی بهترین مارک دستگاه آب تصفیه خانگی
Print
1981 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه