دات نت نیوک
انواع مختلف تصفیه آب
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

انواع مختلف تصفیه آب

انواع مختلف تصفیه آب


تصفيه آب ها انواع مختلفي دارند و براي مصارف گوناگوني استفاده مي شود و مي توان بنا به آن دستگاه مناسب را خريداري کرد . از جمله آن مي توان به خريد دستگاه تصفيه آب کلي براي ساختمان اشاره کرد که دستگاه مرکزي ساختمان مي تواند از نوع ساده تر باشد و نيازي ندارد که تمام املاح موجود در آب که براي آشاميدن بايد حذف شود را از بين ببرد زيرا براي استحمام و شستشو فقط کافي است املاح آب مانند شن و ماسه و ذرات درشت حذف شود که به اين دستگاه ها پيش فيلتراسيون ميگويند.
نوع مصرف آب و ميزان آن از موارد ديگري است که هنگام خريد دستگاه تصفيه آب بايد به آن دقت کنيد . به عنوان مثال اگر آب را براي آشاميدن و پخت و پز بخواهيد و يا براي شستشو ، استحمام ، استخر و ... دستگاه هاي آن با هم تفاوت داشته و بايد متناسب با نياز خود خريداري شود .براي استحمام و شستشو ميتوانيد از مدل سر دوشي و سر شيري که تنها قدرت گرفتن ذرات درشت آب را دارند استفاده کنيد و اگر آب را براي آشاميدن ، چاي ، يخ ساز ، پخت و پز ميخواهيد بايد دستگاه تصفيه آب خانگي خريداري و استفاده کنيد که انواع مختلفي است که بهترين نوع آن دستگاههاي مدل زير سينکي شش فيلتر با سيستم اسمز معکوس که در زير سينک آشپزخانه نصب ميشود و با يک شير مجزا فانتزي که بر گوشه اي از سينک نصب ميشود و آب تصفيه شده را به شما تحويل ميدهد.

 

 

انواع مختلف تصفیه آب

 

مشاور فروش : 09175956589    

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی
 

مطلب قبلی تعمیرات تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی
Print
2159 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه