دات نت نیوک
انواع فیلتر تصفیه آب وتک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

انواع فیلتر تصفیه آب وتک

انواع فیلتر تصفیه آب وتک


برای انجام عمل تصفیه، آب مصرفی خانگی باید از 6 فیلتر عبور کند، این فیلترها عبارتند از:
1- فیلتر الیافی :
این فیلتر از جنس پلی پروپیلن 100 درصد فشرده بوده و با ضخامت 5 میکرون دارای پوسته شفاف می باشد. از این پوسته جهت حذف گل و لای، شن و ماسه و سایر الودگی های معلق، استفاده می شود.
فیلترهای دستگاه تصفیه آب وتک از بهترین جنس با کیفیت بالا ساخته شده اند. با مقایسه این فیلترهای با فیلترهای نامرغوبی که متأسفانه این روزها در خیلی از دستگاه های تصفیه آب و آب شیرین کن استفاده می شود، بسادگی در می یابید که مواد اولیه و نحوه ساخت آنها باعث شده تا محصولات فوق بازده و کارایی به مراتب بالاتری داشته باشند.
در این فیلترهای الیافی، بدلیل ساختار گرادیان آنها، ذرات درشت تر در قسمت های بیرونی فیلتر و ذرات ریزتر در قسمت های داخلی به دام می افتند.
به بیان دیگر، گرادیان دانسیته باعث می شود تراکم فیلتر از سطح بیرونی به سطح داخلی افزایش یابد.
2- فیلتر کربن پودری :
این فیلتر دارای کربن بوده که از پوسته نارگیل، برای حذف کلر، تری هالومتان ها و بیشتر مواد شیمیایی آلی موجود (که در انواع حشره کش و آفت کش به کار می رود) که باعث تغییر رنگ و بوی آب می شوند، به کار می رود.
 3- فیلتر کربن بلاک :
کربن به کار رفته در این فیلتر نیز همانند فیلتر قبلی از جنس پوسته نارگیل و به رنگ سفید می باشد. تفاوت این فیلترها با فیلتر کربن پودری در ساختار آنهاست.
کربن بلاک براحتی کلر و مواد سمی را حذف می کند و شامل دو لایه از جنس پلی پروپیلن جهت انجام عمل پیش فیلتراسیون می باشد.
همانطور که گفته شد کربن به کار رفته در این فیلتر و فیلتر مرحله دوم، از جنس پوسته نارگیل می باشد که ارزش و سلامت غذایی دارد، در حالیکه فیلترهای کربنی سایر دستگاه های تصفیه آب، از جنس ذغال سنگ بوده که برای سلامتی بسیار مضر می باشد.
در تمای 3 مرحله ای که تا کنون شرح داده شده، پوسته های مورد استفاده از نوع پلی کربنات بوده که بهداشتی، ضد خش و در برابر ترک خوردن، از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.
همچنین این پوسته ها دارای دو اورینگ هستند که همین مسأله باعث می شود که نشت آب به هیچ عنوان در این محصولات صورت نگیرد، این در حالیست که در دستگاه های بی کیفیت عمدتا چینی، از یک اورینگ استفاده می شود.
4- ممبران اسمز معکوس :
ممبران جهت حذف انواع املاح مضر به کار می رود. این آلاینده های می توانند شامل انواع آلاینده های میکروبیولوژیکی، اندوتوکسین ها، ویروس ها، باکتری ها، نیترات و نیرت و فلزات سنگین نظیر جیوه، آرسنیک، سرب، روی و ... باشند.
این ممبران ها دارای استانداردهای ANSI و NSF بوده و املاح و مواد مضر را تا 98 درصد، حذف می نماید.
5- فیلتر کربن خطی :
همانند دو فیلتر کربنی دیگر تصفیه آب 6 مرحله ای وتک، این فیلتر هم از جنس پوسته سفید نارگیل بوده و برای بهبود رنگ، بو و طعم آب تعبیه شده است.
با این وجود، برای بهبود طعم و بوی آب این آخرین مرحله نیست.
6- فیلتر بیوسرامیک مواد معدنی زرد :
جهت تنظیم PH و بهبود نهایی طعم و بوی آب استفاده می شود.

 

تصفیه آب 6 مرحله ای وتک 

 

•    تصفیه آب 6 مرحله ای وتک زیر سینک ظرفشویی نصب می شود.

 

مدیر فروش : 09175956589  

آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 1-28
  

مطلب قبلی تصفیه آب 6 مرحله ای وتک
مطلب بعدی تعویض فیلترهای تصفیه آب 6 مرحله ای وتک
Print
2345 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه