دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

از بین بردن باکتری تصفیه آب


حرارت تصفیه آب


گرما یکی از دلایل عمده رشد باکتری ها است. غالباً گفته می شود که 28 سانتیگراد دمای ایده آل آب برای رشد باکتری ها است. در حالی که این امر صحیح است ، بنابراین کنترل دمای آب تصفیه شده به <20 سانتیگراد ، در حالت ایده آل 18 سانتیگراد خوب و مؤثر است.
یک روش عملی برای کنترل دمای حلقه آب تصفیه شده اصلی ، عبور آب از طریق مبدل حرارتی از جنس استنلس استیل است. گرما به نوبه خود توسط یک واحد چیلر با هوا خاموش و از بین می رود.
گرما ناشی از گرمای هوا از ساختمان نصب شده در سیستم است. گرمای حاصل از پمپ ها ، دوره هایی از مصرف آب و کار لوله ای که در مجاورت بخار ، لوله های آب گرم یا حتی دیگهای بخار نصب شده است.


از بین بردن موثر باکتریها با غشاها


برای از بین بردن باکتریها می توان از غشاها ، اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون استفاده کرد. مطلق مطلق زیر میکرون رسانه های Fouled
منظور ما از رسانه ها ، کربن فعال شده دانه ای ، ماسه های تصفیه ، کاتالیزورها و رزین های تبادل یونی است. این رسانه ها بیشتر در مراحل پیش تصفیه سیستم های تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد .
در طول چرخه استفاده از رسانه ها این امکان وجود دارد که رسانه ها با مواد آلی کنار بیایند. این به نوبه خود می تواند دلیل رشد باکتری ها باشد. این غالباً عاملی برای استفاده نکردن از رسانه ها به اندازه ی کافی متداول است.


شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی روش های ضد عفونی دستگاه تصفیه آب
مطلب بعدی فواید تصفیه آب
Print
1991 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه