دات نت نیوک
آیا می توان آب را جوشاندن تصفیه کرد؟
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

آیا می توان آب را جوشاندن تصفیه کرد؟

آیا می توان آب را جوشاندن تصفیه کرد؟

ماجرا این است که با جوشاندن، موجودات زنده درون آب مانندن انگل‌ها و باکتری‌ها در دمای جوش زنده نمی‌مانند و از بین می‌روند.

 

آیا می توان آب را جوشاندن تصفیه کرد؟ 

 

ماجرا این است که با جوشاندن، موجودات زنده درون آب مانندن انگل‌ها و باکتری‌ها در دمای جوش زنده نمی‌مانند و از بین می‌روند. این روش تنها برای زمانی است که شما می‌خواهید از شر باکتری و دیگر انگل‌های موجود در آب که ممکن است ناشی از ثابت ماندن آب در جایی یا حیواناتی باشند که از آب استفاده می‌کنند اگر در آب موادی مانند مواد معدنی و یا مواد دیگری که آن را مزه بد می کند وجود داشته باشد جوشیدن مزه آن را تغییر نخواهد داد اگر در آب، نمک، مواد معدنی، سموم، کلر، ناخالصی‌های محلولی مانند سرب، آرسنیک، کلسیم و منیزیم نمک، نیترات یا سایر مواد شیمیایی باشد، جوشاندن، آن‌ها را از بین نخواهد برد.

اگر به منبع چشمه یا آب روان شفافی دسترسی دارید، احتمالا مشکلی نخواهید داشت، اما در غیر این صورت باید به روش‌های دیگر تصفیه فکر کنید. یکی از این روش‌ها تقطیر آب است که به وسیله آن می‌توانید سعی کنید بخار را جذب کرده (تقطیر) و آن را استفاده کنید. البته این کار اندکی پیچیده خواهد بود چرا که شما نیاز به طراحی نوعی تصفیه کننده دارید که بتواند آب بخار شده را درون ظرفی جمع کرده تا بتوانید از آن استفاده کنید.یکی از روش هایی که می توانید آبی که دارای ذرات است را بیاشامید، این است که آن را از یک فیلتر رد کنید. فیلترهای مختلفی هستند که می‌توانید خریداری و در سفرهای‌تان ازآن‌ها استفاده کنید. اگر هیچ چیز برای الک کردن ندارید، می توانید از یک پارچه استفاده کنید. البته این روش به معنی جدا شدن همه ذرات نیز نخواهد بود، اما تاثیر زیادی در جدا شدن ذرات در آب دارد.شما با جوشاندن  آب باکتری ها و سایر موجودات زنده آب را از بین خواهید برد.

 

آیا می توان آب را جوشاندن تصفیه کرد؟


از معایب این روش این است که شما با جوشاندن آب نمی‌توانید مزه آن را عوض کنید. با جوشاندن همچنین مواد شیمیایی، سموم یا ذرات را خذف نخواهید کرد. علاوه بر اینکه اگر زمان‌تان محدود است این کار برای شما زمان بر خواهد بود زیرا شما نیاز به گذاشتن زمانی برای جوشاندن و صبرکردن برای سرد شدن آن دارید.
جوشاندن آب، بر زنگ زدگی آب، نمک و سایر مواد شیمیایی، خاک، گرد و غبار تأثیری نداشته و از این رو برای از بین بردن این مواد، به فیلتر نیاز دارید. جوشاندن مانند کلر، تمامِ ناخالصی های شیمیایی آب را آزاد نمی کند و نمی تواند به طور مؤثر ناخالصی های محلول مانند سرب، آرسنیک، کلسیم، منیزیم نمک و نیترات را جدا کند.
جوشاندن آب تنها می تواند آب را از طریق از بین بردن املاح و میکروب های داخل آب، تصفیه کند. واقعیت آن است که تصفیه آب با حرارت (جوشاندن آب آشامیدنی) کلر آب آشامیدنی را از بین نمی برد. برای حذف کلر موجود در آب آشامیدنی می توانید از لیمو استفاده کنید. به ازای هر لیتر آب، سه قطره لیمو به آن اضافه کنید. مهمترین روش پیشنهادی استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد .  


گروه تاسيساتي يزد تهويه آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب در شيراز 
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

کارشناس فروش :09175956589

آدرس: شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزيستي نبش کوچه طبقه2واحد 4
 

مطلب قبلی مهمترین نکات برای خرید دستگاه تصفیه آب را بشناسید ؟
مطلب بعدی انتخاب تصفیه آب خانگی در شیراز
Print
2882 رتبه بندی این مطلب:
5.0