دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب در شیراز
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب خانگی در شیراز

 

گروه تاسیساتی ژابیز

گروه تاسیساتی ژابیز افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این گروه نمایندگی انواع محصولات تصفیه آب را دارد .
 

 

فعالیت ما

کلیه مشکلات عدم تصفیه آب مناسب ساختمان ، عدم آشنایی با ویژگی های فنی محصولات و گارانتی محصول مورد نیازو ... جهت ساختمان های مسکونی، اداری را با مشاوره به صورت رایگان با انتخاب دقیق و هوشمندانه برند، مشخصات فنی، مدل و قیمت مناسب محصولات مورد نیاز شما را برطرف می نماید.

 

هدف ما

سعی ما در این است که با محتوای تخصصی، و انتشار جامع ترین اطلاعات و مشخصات فنی، گارانتی شرکتی محصولات ارائه شده، ارسال سریع و خدمات پس از فروش ، توسعه واحد برنامه ریزی فروش ، دیجیتال مارکتینگ و ... حس عالی خرید بهینه و هوشمندانه از مجموعه معتبر ژابیز را تجربه نمائید.

 

ویژگی ما

با توجه به تنوع محصولات و برندهای ارائه شده در گروه تاسیساتی ژابیز و توانایی این مجموعه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی محصولات می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز را در سراسر استان فارس در کوتاهترین زمان از ژابیز تهیه نموده و خود را از مشکلات تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید.

خدمات ما

هدف ما رضایت کامل شما در خرید و خدمات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه آب

نصب و راه اندازی دستگاهها

نصب و راه اندازی دستگاههای مختلف تصفیه آب

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین خدمات تصفیه آب

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی دستگاههای تصفیه آب توسط کارشناسان مجرب

تعویض فیلتر

تعویض فیلترها و جایگزینی فیلترهای تصفیه آب

سرویس دوره ای

سرویس های دوره های و منظم دستگاههای تصفیه آب

ویژگی های ما

هنگامی که شما در سامانه درخواست خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر خود را ثبت می نمایید، همکاران بخش تخصیص به سرعت، درخواست شما را با توجه به برند و نوع دستگاه و همچنین آدرس شما به یکی از بهترین و نزدیک ترین تکنسین های متخصص اختصاص می دهند.
کلیه خدمات تعمیراتی که توسط کارشناسان فنی و تکنسین های باتجربه مرکز تعمیرات تخصصی انجام می شود، توسط شرکت گارانتی می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به دست تکنسین های متخصص یزد تهویه بسپارید.
شما می توانید به دو شکل ما را از درخواست خرید خود مطلع کنید : روش اول از طریق تماس با شماره 09175956589 همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ هر روز و حتی در روزهای تعطیل. روش دوم از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز.
شما به هر شکلی که درخواست خود را ثبت نمایید (چه تماس تلفنی و چه فرم ثبت درخواست آنلاین) همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر پاسخگویی سریع مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، بزرگ ترین دغدغه مرکز تخصصی یزد تهویه می باشد
تعمیرات پکیج شما را با ارزان ترین هزینه انجام خواهیم داد. یزد تهویه منصفانه ترین قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه خواهد کرد.
گواهینامه ها و افتخارات
  • فروشگاه مرکزی تصفیه آب در شیراز

 

دانستنی های تصفیه آب
❤️ فروش انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز ❤️
مدیر سایت

❤️ فروش انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز ❤️

فروش انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز

💧 زمان تعویض فیلتر مرحله اول تصفیه آب Artec آرتک 💧
فیلترهای مرحله اول شماره یک دستگاه تصفیه آب تایوانی آرتک یا انواع دیگر برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی فیلتری مهم و با عملکردی بسیار کاربردی است .

 

💛 فروش انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز 💛

 


اگر شما عزیزان دچار سنگ کلیه هستید و یا میخواهید از بروز سنگ کلیه جلوگیری نمایید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آرتک تایوان و تعویض فیلتر اول تصفیه آب Artec میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشدزیرا فیلتر pp 5 میکرون تصفیه آب آرتک قدرت حذف و تصفیه املاح درشت آب آشامیدنی را دارد که از مضرترین این املاح میتوان به زنگ لوله ، شن و ماسه ، گل و لای و دیگر رسوبات موجود در آب اشاره نمود . زمان تعویض فیلتر های پایینی تصفیه آب آرتک به خصوص فیلتر اولکه کثیف و اشباع شدن آن به چشم می آید هر چهار الی شش ماه است .

 


💧 زمان تعویض فیلتر مرحله دوم تصفیه آب Artec آرتک 💧
دومین مرحله از فیلتراسیون تصفیه آب زیر سینکی آرتک پیور ، فیلتر تصفیه آب کربن فعال آرتکاست . کربن اکتیو به انگلیسی به نام Gac یا UDF است . ریزش مو و چروک شدن پوست یکی از عوارض وجود کلر و مواد جانبی کلر در آب آشامیدنی شهری است که برای تمیزکردن آب در تصفیه خانه های شهری به آن می زنند . فیلتر مرحله دوم تصفیه آب Artecبا آزاد سازی یون های مثبت و منفی به جذب کلر از آب آشامیدنی میپردازد . خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی Artec هر شش ماه از پک های سه مرحله ای فیلتر تصفیه آب باید باشدچون زمان تعویض فیلتر مرحله دوم سوم هر 4 الی 6 ماه است .


💧 زمان تعویض فیلتر مرحله سوم تصفیه آب Artec آرتک 💧
فیلتر سوم شماره سه آب تصفیه کن خانگی آرتک یک فیلتر کربنی کربن بلاک است . فیلتر کربن بلاکدستگاه تصفیه آب خانگی Artec نیز دارای دو مورد عملکرد بسیار مهم است . قیمت فیلترهای پایینی تصفیه آب آرتک نیز به نسبت کیفیت تایوانی بودن آنها بسیار مقرون به صرفه استو شما برای استفاده از خدمات پس از فروش تصفیه آب آرتک میتوانید از نمایندگی فروش تصفیه آب آرتک استفاده نمایید تا فیلتر آب اصل تایوان در اختیار شما قرار دهند CTOنام دیگر فیلتر کربن بلاک است که مکمل مرحله دوم بوده و تمام مواد جانبی باقی مانده از کلر مرحله دوم را در مرحله سوم حذف مینماید . از دیگر وظایف این فیلتر کربنی محافظت از ممبران تصفیه آب آرتک بوده که
جلوگیری املاح درشت را به عهده دارد .
💧 زمان تعویض فیلتر مرحله چهارم تصفیه آب Artec آرتک 💧
ممبران تصفیه آب خانگی قلب اصلی هر دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی اسمز معکوس استکه در مرحله چهارم یا شماره 4 تصفیه آب قرار میگیرد . ممبران تصفیه آب آرتک هر یک سال و نیم تا دو سال نیاز به تعویض و سرویس خواهد داشت و عمر مفید بالایی دارد . برای تعویض فیلترممبران تصفیه آب artec pure میتوان از انواع بهترین فیلتر ممبران خانگی موجوددر مرکز فروش فیلتر تصفیه آب تصفیه آرا استفاده نمود . فیلتر ممبران ونترون تایوانی ، فیلترممبران فیلمتک آمریکایی و فیلتر ممبران گلد تورای ژاپنی از بهترین های موجود در بازار هستند که سختی آب آشامیدنی را به بهترین روش و در سریع ترین زمان ممکن کاهش خواهد داد . بهترین سختی آب برای آشامیدن عددی بین 30 الی 90 است که با دستگاه تست سختی آب آشامیدنی یاسختی سنج آب آشامیدنی یا تی دی ای متر tds meter اندازه گیری میگردد .

 

 

💚 فروش انواع فیلتر تصفیه آب 💚

 

 

فروش تعویض نصب فیلتر تصفیه آب خانگی در شیراز


💧 زمان تعویض فیلتر مرحله پنجم تصفیه آب Artec آرتک 💧
یک دستگاه آب شیرین کن خانگی در واقع با وجود فیلتر پنجم تصفیه آب آرتک یعنی فیلتر پست کربن خطی artec تبدیل به شیرین کننده آب آشامیدنی میگردد . بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیز دارای فیلتر پست کربن است که عملکرد آن شیرین کردن بو ، طعم و رنگ آب آشامیدنی تصفیه شده است . عمر فیلتر مرحله پنجم تصفیه کننده آب آرتک نهایتا یک سال است و پس از گذشت یک سال باید این فیلتر به همراه فیلتر بعدی آن که مینرال معدنی ساز است تعویض گردد.

💧 زمان تعویض فیلتر مرحله ششم تصفیه آب Artec آرتک 💧
فیلتر مینرال معدنی ساز آب تصفیه کن خانگی آرتک پیور آخرین فیلتر از بهترین مارک فیلترهای موجود در بازار است . خدمات تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی توسط متخصصین شرکت یزد تهویه انجام میشود ، تکنسین فنی این امر را به رایگان برای شما انجام خواهند داد . فیلتر مینرال املاح مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند را به آب آشامیدنی تصفیه شده باز میگرداند وزمان تعویض فیلتر تصفیه آب artec pure در مرحله ششم نیز هر یک سال است.

 

 

فروش تعویض نصب فیلتر تصفیه آب خانگی در شیراز

💜 فروش انواع فیلتر تصفیه آب 💜 

 

گروه تاسيساتي ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در  اینستاگرام به آدرس water.purifier24  از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت و تصفیه آب ، برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

مدیر فروش: 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 


 

Print
958 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

1 نظر در مطلب "❤️ فروش انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز ❤️" ثبت شده است

Avatar image

رئیسی

لایک

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید