دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب در شیراز
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب خانگی در شیراز

 

گروه تاسیساتی ژابیز

گروه تاسیساتی ژابیز افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این گروه نمایندگی انواع محصولات تصفیه آب را دارد .
 

 

فعالیت ما

کلیه مشکلات عدم تصفیه آب مناسب ساختمان ، عدم آشنایی با ویژگی های فنی محصولات و گارانتی محصول مورد نیازو ... جهت ساختمان های مسکونی، اداری را با مشاوره به صورت رایگان با انتخاب دقیق و هوشمندانه برند، مشخصات فنی، مدل و قیمت مناسب محصولات مورد نیاز شما را برطرف می نماید.

 

هدف ما

سعی ما در این است که با محتوای تخصصی، و انتشار جامع ترین اطلاعات و مشخصات فنی، گارانتی شرکتی محصولات ارائه شده، ارسال سریع و خدمات پس از فروش ، توسعه واحد برنامه ریزی فروش ، دیجیتال مارکتینگ و ... حس عالی خرید بهینه و هوشمندانه از مجموعه معتبر ژابیز را تجربه نمائید.

 

ویژگی ما

با توجه به تنوع محصولات و برندهای ارائه شده در گروه تاسیساتی ژابیز و توانایی این مجموعه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی محصولات می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز را در سراسر استان فارس در کوتاهترین زمان از ژابیز تهیه نموده و خود را از مشکلات تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید.

خدمات ما

هدف ما رضایت کامل شما در خرید و خدمات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه آب

نصب و راه اندازی دستگاهها

نصب و راه اندازی دستگاههای مختلف تصفیه آب

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین خدمات تصفیه آب

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی دستگاههای تصفیه آب توسط کارشناسان مجرب

تعویض فیلتر

تعویض فیلترها و جایگزینی فیلترهای تصفیه آب

سرویس دوره ای

سرویس های دوره های و منظم دستگاههای تصفیه آب

ویژگی های ما

هنگامی که شما در سامانه درخواست خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر خود را ثبت می نمایید، همکاران بخش تخصیص به سرعت، درخواست شما را با توجه به برند و نوع دستگاه و همچنین آدرس شما به یکی از بهترین و نزدیک ترین تکنسین های متخصص اختصاص می دهند.
کلیه خدمات تعمیراتی که توسط کارشناسان فنی و تکنسین های باتجربه مرکز تعمیرات تخصصی انجام می شود، توسط شرکت گارانتی می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به دست تکنسین های متخصص یزد تهویه بسپارید.
شما می توانید به دو شکل ما را از درخواست خرید خود مطلع کنید : روش اول از طریق تماس با شماره 09175956589 همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ هر روز و حتی در روزهای تعطیل. روش دوم از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز.
شما به هر شکلی که درخواست خود را ثبت نمایید (چه تماس تلفنی و چه فرم ثبت درخواست آنلاین) همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر پاسخگویی سریع مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، بزرگ ترین دغدغه مرکز تخصصی یزد تهویه می باشد
تعمیرات پکیج شما را با ارزان ترین هزینه انجام خواهیم داد. یزد تهویه منصفانه ترین قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه خواهد کرد.
گواهینامه ها و افتخارات
  • فروشگاه مرکزی تصفیه آب در شیراز

 

دانستنی های تصفیه آب
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

❤️ روش های جایگزین اسمز معکوس ❤️

روش های جایگزین اسمز معکوس

 

روش های جایگزین برای اسمز معکوس را می توان در دو بخش بررسی نمود بخش اول تصفیه آب هایی که TDS<1000 دارند و بخش دوم شیرین سازی آب هایی که TDS>1000 دارند. جایگزین اصلی بخش اول روش نانوفیلتراسیون و جایگزین بخش دوم روش های تقطیر است.

 

 

💛 روش های جایگزین اسمز معکوس 💛 

 


نانوفیلتراسیون یکی از روش‌های تصفیه غشایی می‌باشد که بسیاری از ترکیبات با جرم مولکولی بالا و محلول در آب را حذف می‌کند. غشا‌های نانوفیلتراسیون سختی آب را به جز یون‌های با جرم مولکولی پایین که برای بدن انسان مفید می‌باشد را حذف می‌کند. این روش همچنین مولکول های آلی بزرگ را مانند رنگ آب، تقریبا تمام ویروس ها، بسیاری از مواد آلی طبیعی و برخی نمک‌ها را حذف می‌کنند. اندازه حفره های فیلترهای نانوفیلتراسیون حدود 0/001 میکرون می‌باشد.


💚 مزایای روش نانوفیلتراسیون 💚
- مصرف انرژی پایین تر
- هزینه کمتر نسبت به اسمز معکوس
- دبی خروجی محصول بالاتر
- کیفیت آب خروجی بالاتر جهت آب آشامیدنی
- هزینه های نگهداری پایین تر نسبت به اسمز معکوس
- بازدهی بیشتر نسبت به روش اسمز معکوس
- طول عمر بالاتر غشاهای نانوفیلتراسیون نسبت به اسمز معکوس

کاربردهای روش نانوفیلتراسیون
- تصفیه آب های سطحی و زیر سطحی برای مصارف آشامیدن
- تصفیه پساب های صنعتی-کشاورزی
- حذف آلاینده های آلی از آب
- گندزدایی آب های سطحی و زیرزمینی
- حذف رنگ از آب آشامیدنی

 

💛 روش های جایگزین اسمز معکوس 💛 

 

 

💧 روش تقطیر 💧
در یک دستگاه تقطیر آب به جوش می آید و بخار تولید می نماید که از چگالش این آب، آب خالص تولید می شود.تقطیر هنوز بهترین و مرسوم ترین روش شیرین سازی آب دریاست. فرآیند خالص سازی به روش تقطیر نسبت به فرآیندهای غشایی دارای کیفیت بالاتری است. 
روش تقطیر زمانی به صرفه است که بخار با انرژی حرارتی پایین به عنوان منبع اصلی انرژی در دسترس باشد. بنابراین روش های حرارتی در کشورهایی که کوپلینگ با ایستگاه های قدرت ممکن نیست کمتر استفاده می شود. از طرف دیگر بزرگ ترین پلنت های آب شیرین در کشورهای شبه جزیره عرب و یا جاهایی که تولید همزمان توان و آب دارند بر پایه تقطیر است. 

 

💛 روش های جایگزین اسمز معکوس 💛 

 


دلایلی که هنوز تقطیر بهترین انتخاب برای شیرین سازی آب دریا 🌊 به خصوص در ایستگاه های قدرت می باشد به شرح زیر است:
- فرآیندهای تقطیر آب با کیفیت بالا تولید می کنند و به شوری آب دریا بستگی ندارند در صورتی که فرآیندهای غشایی کاملا به ذرات جامد حل شده و ترکیب آب دریا بستگی دارند و آب با کیفیت پایین تر تولید می کنند.
- انرژی مصرفی در واحدهای تقطیر آب دریا، حرارت ورودی به وسیله بخار سطح حرارتی پایین است که معمولا به ارزانی در ایستگاه های توان حرارت و در خروجی توربین های بخار قابل دسترس است.
- شیرین سازی به روش تقطیر نسبت به نوع غشایی کمتر به کیفیت آب دریا حساسیت دارند در حالی که پیش تصفیه آب دریا در مورد نوع غشایی حتما باید صورت گیرد.
- هزینه های عملیاتی و تعمیر و نگهداری با وجود یک نیروگاه حرارتی به طور عمومی برای تقطیر پایین تر از واحدهای غشایی است.

 

💛 روش های جایگزین اسمز معکوس 💛 

 

 

🌞 شیرین کردن آب با استفاده از روش تقطیر خورشیدی 🌞
برای اجرای روش های تقطیری بجز تقطیر با استفاده از انرژی خورشید، انرژی حرارتی به دست آمده از مواد سوختنی فسیلی استفاده می شود و بهای مواد سوختنی در هر یک از آن روش ها یکی از عوامل مهم و موثر در قیمت آبی است که تولید می شود. در حالی که انرژی خورشیدی به رایگان در اختیار ما قرار دارد و فقط جمع آوری آن خرج دارد. این روش در سال های آینده جایگاه بسیار خوبی خواهد داشت و آسیب زیست محیطی کمتری به نسبت تقطیر با سوخت های فسیلی دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در  اینستاگرم به آدرس water.purifier24  از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت و تصفیه آب ، برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4


 

مطلب قبلی 💜 تصفیه آب چیست 💜
مطلب بعدی ❤️ عوارض به موقع تعویض نکردن فیلتر ❤️
Print
1603 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید