دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب در شیراز
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب خانگی در شیراز

 

گروه تاسیساتی ژابیز

گروه تاسیساتی ژابیز افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این گروه نمایندگی انواع محصولات تصفیه آب را دارد .
 

 

فعالیت ما

کلیه مشکلات عدم تصفیه آب مناسب ساختمان ، عدم آشنایی با ویژگی های فنی محصولات و گارانتی محصول مورد نیازو ... جهت ساختمان های مسکونی، اداری را با مشاوره به صورت رایگان با انتخاب دقیق و هوشمندانه برند، مشخصات فنی، مدل و قیمت مناسب محصولات مورد نیاز شما را برطرف می نماید.

 

هدف ما

سعی ما در این است که با محتوای تخصصی، و انتشار جامع ترین اطلاعات و مشخصات فنی، گارانتی شرکتی محصولات ارائه شده، ارسال سریع و خدمات پس از فروش ، توسعه واحد برنامه ریزی فروش ، دیجیتال مارکتینگ و ... حس عالی خرید بهینه و هوشمندانه از مجموعه معتبر ژابیز را تجربه نمائید.

 

ویژگی ما

با توجه به تنوع محصولات و برندهای ارائه شده در گروه تاسیساتی ژابیز و توانایی این مجموعه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی محصولات می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز را در سراسر استان فارس در کوتاهترین زمان از ژابیز تهیه نموده و خود را از مشکلات تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید.

خدمات ما

هدف ما رضایت کامل شما در خرید و خدمات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه آب

نصب و راه اندازی دستگاهها

نصب و راه اندازی دستگاههای مختلف تصفیه آب

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین خدمات تصفیه آب

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی دستگاههای تصفیه آب توسط کارشناسان مجرب

تعویض فیلتر

تعویض فیلترها و جایگزینی فیلترهای تصفیه آب

سرویس دوره ای

سرویس های دوره های و منظم دستگاههای تصفیه آب

ویژگی های ما

هنگامی که شما در سامانه درخواست خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر خود را ثبت می نمایید، همکاران بخش تخصیص به سرعت، درخواست شما را با توجه به برند و نوع دستگاه و همچنین آدرس شما به یکی از بهترین و نزدیک ترین تکنسین های متخصص اختصاص می دهند.
کلیه خدمات تعمیراتی که توسط کارشناسان فنی و تکنسین های باتجربه مرکز تعمیرات تخصصی انجام می شود، توسط شرکت گارانتی می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به دست تکنسین های متخصص یزد تهویه بسپارید.
شما می توانید به دو شکل ما را از درخواست خرید خود مطلع کنید : روش اول از طریق تماس با شماره 09175956589 همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ هر روز و حتی در روزهای تعطیل. روش دوم از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز.
شما به هر شکلی که درخواست خود را ثبت نمایید (چه تماس تلفنی و چه فرم ثبت درخواست آنلاین) همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر پاسخگویی سریع مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، بزرگ ترین دغدغه مرکز تخصصی یزد تهویه می باشد
تعمیرات پکیج شما را با ارزان ترین هزینه انجام خواهیم داد. یزد تهویه منصفانه ترین قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه خواهد کرد.
گواهینامه ها و افتخارات
  • فروشگاه مرکزی تصفیه آب در شیراز

 

دانستنی های تصفیه آب
❤️ دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل SW ❤️

❤️ دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل SW ❤️

دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل SW

 ❤️ دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل SW ❤️

   


دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل SW تولید یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد، که استانداردهای بین المللی زیادی برای تضمین کیفیت آب آشامیدنی دارد. این برند تاییدیه های NSF , WaterQuality , CE , ISO را دارا می باشد و محصولات آن در سراسر دنیا شناخته شده است. 


فیلتر های دستگاه تصفیه اب سافت واتر مدل SW :
1.    فیلتر الیافی
2.    فیلتر کربن فعال
3.    فیلتر کربن بلاک
4.    فیلتر محافظ ممبران
5.    فیلتر ممبرین(RO)
6.    فیلتر کربن خطی
7.    فیلترمواد معدنی
8.    فیلتر قلیایی


نقاط قوت دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل SW      


دستگاه تصیه آب خانگی سافت واتر مدل SW دارای نقاط قوت زیر است:
1.    هوزینگ های دبل اورینگ برای آب بندی بهتری و جلوگیری از نشت آب
2.    طراحی مناسب با زیر سینک و اشغال نکردن فضای زیاد
3.    دارای پمپ فشارقابل تنظیم برای مناطقی با فشار آب کم
4.    دارای ممبران اصلی شرکت stream داخل یسته بندی

5.    دارای شیر تنظیم املاح خروجی (شیر میکس)
6.    قابلیت نصب به یخچال ساید بای ساید 

7.    دارای محافظ ممبران
8.    مخزن بزرگ 4 گالن
9.    شیر اهرمی
10.    فیلتر قلیایی


مراحل فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل  SW     

دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل SW با گذراندن 6 مرحله فرآیند تصفیه آب را انجام می دهد. روند این مراحل به ترتیب در زیر آمده است.

 

فیلتر الیافی (PP):

فیلتر الیافی از جنس پلی پروپیلن 100 % خالص فشرده 5 میکرون با تراکم ودقت استاندارد جهت حذف کدورت آب, گل و لای ، شن و ماسه,تخم انگل ها,قارچ ها و سایر آلودگی های معلق میباشد.
فیلتر های مورد استفاده از نوع مرغوب بوده که ساختار گرادیان این فیلتر ها به گونه ای است که ذرات درشت تر در قسمت های بیرونی فیلتر و ذرات ریزتر در قسمت های داخلی فیلتر به دام می افتند , به عبارت دیگر تراکم فیلتر از سطح بیرونی به سطح داخلی افزایش می یابد . این گرادیان دانسیته باعث استفاده بهینه از ظرفیت فیلتراسیون می شود .


فیلتر کربن گرانول (UDF):
کربن موجود در فیلتر کربن گرانول از پوسته نارگیل ساخته شده و با خاصیت جذب سطحی که دارد می تواند ترکیبات شیمیایی آلی، کلر و مشتقات آن مانند تری هالومتان ها را حذف کند و باعث از بین رفتن رنگ، بو و طعم نامطبوع آب شود و باعث شفافیت آب می گردد.
از مهم ترین موادی که توسط فیلتر کربن گرانول از آب حذف می شود، کلر است که در صورت رسیدن به لایه های ممبران باعث آسیب زدن به آنها می شود.

 

فیلتر کربن بلاک (CTO):
کربن بکار رفته در فیلترکربن بلاک با پایه گیاهی جهت تکمیل عملکرد مرحله دوم و حذف مواد شیمیایی موجود در آب , می باشد . ساختار خلل و فرج این فیلتر برای حذف بالاترین میزان کلر و مواد سمی در نظر گرفته شده است .

فیلتر کربن بلاک یک ساختار استوانه ای شکل دارد که دور تا دور استوانه به وسیله توری پوشیده شده است. این فیلتر در مرحله سوم دستگاه تصفیه آب قرار گرفته است و به ندرت به عنوان فیلتر مرحله دوم نیز بکار می رود. عملکرد آن مشابه فیلتر کربن گرانول بوده که در صورت باقی ماندن مواد شیمیایی از مرحله قبل، قابلیت حذف این مواد را دارد و تکمیل کننده مرحله قبل محسوب می شود.

 

فیلتر ممبران (Membrane):

عملکرد غشای ممبران جهت حذف املاح مضر تا ابعاد 0.001 میکروناز جمله مواد غیر آلی حل شده ، مواد آلی حل شده ، آلاینده های میکروبیولوژیکی از قبیلاندوتوکسین ها ، ویروس ها و باکتری ها و نیترات و نیتریت و فلزات سنگین مانند جیوه , آرسنیک , سرب , روی و… می باشد . ممبرین های با کیفیت بالا دارای استاندارد های NSF , ANSI بوده و املاح و مواد مضر را تا 98 % حذف می کند .
عملکرد فیلتر ممبران برای یک دستگاه تصفیه آب اُسمز معکوس اهمیت بسیاری دارد، به همین دلیل قبل از استفاده از ممبران 3 فیلتر پیش تصفیه درون دستگاه های تصفیه آب RO قرار می گیرد تا از گرفتگی ممبران جلوگیری شود و طول عمر آن افزایش یابد.

 

فیلتر پست کربن:
کربن اکتیو موجود در این فیلتر از زغال پوسته نارگیل ساخته شده و خاصیت گیاهی دارد بنابراین ضرری برای سلامتی انسان نخواهد داشت. کربن فعال که در فیلتر پست کربن وجود دارد، می تواند برخی از فلزات سنگین و مواد شیمیایی باقی مانده از مراحل قبل را نیز از آب جدا کند.
سرعت تصفیه شدن آب در فرآیند اسمز معکوس RO کُند است، بنابراین این سیستم نیاز به مخزنی دارد، تا بتواند آب مورد نیاز را در مدت زمان زیادی ذخیره کند. در اثر قرار گرفتن طولانی مدت آب در مخزن دستگاه، آب طعم و بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد، که برای حذف این طعم و بو نامطلوب از فیلتر پست کربن استفاده می شود.

 

فیلتر مینرال (Mineral):

فیلتر مینرال (معدنی ساز) به گونه ای طراحی شده که می تواند مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم،سدیم، پتاسیم را با مقادیر مناسبی که مورد نیاز بدن باشد تامین می کند. شکل ظاهری این فیلتر شبیه به کپسول بوده که درون آن سنگ ریزه های املاح معدنی قرار داد و در دستگاه تصفیه آب RO بعد از مخزن ذخیره آب تصفیه نصب می گردد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در  اینستاگرام به آدرس water.purifier24  از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت و تصفیه آب ، برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

Print
1701 رتبه بندی این مطلب:
5.0

فایل ها برای دانلود

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید