دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب در شیراز
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب خانگی در شیراز

 

گروه تاسیساتی ژابیز

گروه تاسیساتی ژابیز افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این گروه نمایندگی انواع محصولات تصفیه آب را دارد .
 

 

فعالیت ما

کلیه مشکلات عدم تصفیه آب مناسب ساختمان ، عدم آشنایی با ویژگی های فنی محصولات و گارانتی محصول مورد نیازو ... جهت ساختمان های مسکونی، اداری را با مشاوره به صورت رایگان با انتخاب دقیق و هوشمندانه برند، مشخصات فنی، مدل و قیمت مناسب محصولات مورد نیاز شما را برطرف می نماید.

 

هدف ما

سعی ما در این است که با محتوای تخصصی، و انتشار جامع ترین اطلاعات و مشخصات فنی، گارانتی شرکتی محصولات ارائه شده، ارسال سریع و خدمات پس از فروش ، توسعه واحد برنامه ریزی فروش ، دیجیتال مارکتینگ و ... حس عالی خرید بهینه و هوشمندانه از مجموعه معتبر ژابیز را تجربه نمائید.

 

ویژگی ما

با توجه به تنوع محصولات و برندهای ارائه شده در گروه تاسیساتی ژابیز و توانایی این مجموعه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی محصولات می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز را در سراسر استان فارس در کوتاهترین زمان از ژابیز تهیه نموده و خود را از مشکلات تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید.

خدمات ما

هدف ما رضایت کامل شما در خرید و خدمات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه آب

نصب و راه اندازی دستگاهها

نصب و راه اندازی دستگاههای مختلف تصفیه آب

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین خدمات تصفیه آب

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی دستگاههای تصفیه آب توسط کارشناسان مجرب

تعویض فیلتر

تعویض فیلترها و جایگزینی فیلترهای تصفیه آب

سرویس دوره ای

سرویس های دوره های و منظم دستگاههای تصفیه آب

ویژگی های ما

هنگامی که شما در سامانه درخواست خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر خود را ثبت می نمایید، همکاران بخش تخصیص به سرعت، درخواست شما را با توجه به برند و نوع دستگاه و همچنین آدرس شما به یکی از بهترین و نزدیک ترین تکنسین های متخصص اختصاص می دهند.
کلیه خدمات تعمیراتی که توسط کارشناسان فنی و تکنسین های باتجربه مرکز تعمیرات تخصصی انجام می شود، توسط شرکت گارانتی می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به دست تکنسین های متخصص یزد تهویه بسپارید.
شما می توانید به دو شکل ما را از درخواست خرید خود مطلع کنید : روش اول از طریق تماس با شماره 09175956589 همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ هر روز و حتی در روزهای تعطیل. روش دوم از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز.
شما به هر شکلی که درخواست خود را ثبت نمایید (چه تماس تلفنی و چه فرم ثبت درخواست آنلاین) همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر پاسخگویی سریع مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، بزرگ ترین دغدغه مرکز تخصصی یزد تهویه می باشد
تعمیرات پکیج شما را با ارزان ترین هزینه انجام خواهیم داد. یزد تهویه منصفانه ترین قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه خواهد کرد.
گواهینامه ها و افتخارات
  • فروشگاه مرکزی تصفیه آب در شیراز

 

دانستنی های تصفیه آب
فناوری نانو برای تصفیه آب
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

فناوری نانو برای تصفیه آب

فناوری نانو برای تصفیه آب

فناوری نانو برای تصفیه آب 

 

دستگاه های تصفیه آب زیادی در بازار وجود دارد که از تکنیک های مختلفی مانند جوش ، تصفیه ، تقطیر ، کلرینگ ، رسوب گذاری و اکسیداسیون استفاده می کنند . در حال حاضر فناوری نانو نقش مهمی در تکنیک های تصفیه آب دارد. فناوری نانو فرایند دستکاری اتمها در مقیاس نانو است در فناوری نانو از غشاهای نانو با هدف نرم کردن آب و از بین بردن آلودگی ها استفاده می شود.مانند آلاینده های فیزیکی ، بیولوژیکی و شیمیایی. تکنیک های مختلفی در فناوری نانو وجود دارد که از ذرات نانو برای تأمین آب آشامیدنی سالم با سطح بالای اثربخشی استفاده می کند برای تصفیه بهتر آب یا فرآیندهای تصفیه بهتر فناوری نانو مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از انواع مختلف نانومواد یا نانوذرات در فرآیندهای تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند. فناوری نانو در زمینه اصلاح ، نمک زدایی ،و تصفیه آب مفید است.اصلی ترین ویژگی هایی که باعث می شود نانوذرات برای تصفیه آب موثر باشند:
مساحت بیشتر
حجم کم
هر چه سطح و حجم سطح بیشتر شود ، ذرات قوی تر ، با ثبات تر و با دوام تر می شوندمواد ممکن است خصوصیات الکتریکی ، نوری ، فیزیکی ، شیمیایی یا بیولوژیکی را در سطح نانو تغییر دهندواکنشهای شیمیایی و بیولوژیکی را آسان تر می کند
سیستم تصفیه آب مبتنی بر نانو سلولز  
مواد تجدید پذیر مبتنی بر نانو سلولز دارای ترکیبی از سطح بالا با استحکام بالای مواد است. این ماده از نظر شیمیایی بی اثر است و دارای شیمی سطح هیدروفیل همه کاره است. این خصوصیات آنها را به نوعی ماده امیدوار کننده برای استفاده از غشاء و فیلتر در سیستم تصفیه آب جهت از بین بردن آلاینده های باکتریایی و شیمیایی از آب آلوده تبدیل می کند. خاطرنشان شده است که ماده نانو سلولز در فناوری تصفیه آب از پتانسیل بالایی برخوردار است. انواع مختلفی از مواد نانو سلولزی که برای سیستم تصفیه آب در دسترس هستند ، شامل نانوبلورهای سلولزی است(CNC) و نانوالیاف سلولزی (CNF). این نانوموادهای میله مانند هستند که اندازه آنها بین 100 تا 2000 نانومتر با قطر 2 تا 20 نانومتر است. طول و قطر آن بیشتر مبتنی بر مبدا و مسیر آماده سازی برای سنتز نانو سلولز است. از این مواد نانو سلولز برای از بین بردن آلاینده های آلی موجود در آب مانند رنگ ، روغن و آفت کش ها که در آب وجود دارد استفاده می شود. در حال حاضر ، غشای کاملاً بی هوازی با استفاده از نانو سلولز ساخته شده است که برای از بین بردن یون های فلزی مانند Cu2 ، Fe2 و غیره ، سولفات ها ، فلورایدها و سایر ترکیبات آلی استفاده می شود. این فیلتر نانو سلولز مبتنی بر زیست محیطی مزیت بیشتری نسبت به فیلترهای معمولی دارد. نانوسلولوز با روشهای مختلفی از جمله هیدرولیز اسید سولفوریک و روش سنگ زنی مکانیکی تهیه می شود. سیستم تصفیه آب عمدتا بر اساس اصل استوار است برای جذب گونه های فلزی آنیونی ، مواد نانو سلولزی با یک گروه کاتیونی دارای بار مثبت عمل می شوند. به طور مشابه ، برای جذب گونه های فلزی کاتیونی ، ماده نانو سلولز با گروه آنیونی با بار منفی عملکردی می شود. مواد مبتنی بر نانو سلولز محدودیت در هزینه برای تولید در مقیاس بزرگ و ویژگی های آن دارند. پژوهش حاضر با استفاده از ترکیب نانو سلولز ترکیبی با چندین نانومواد دیگر برای بهبود ظرفیت جذب انجام شده است

نانوفیلتر با روکش گرافن
گرافن از نظر شیمیایی خنثی ، مکانیکی محکم است و در برابر گاز یا مایع غیر قابل نفوذ نیست. بنابراین ، کربن نقش مهمی در ساخت نانومواد با طبیعت متخلخل دارد. غشای گرافن که توسط مولکولهای اکسید گرافن یا گرافن تبدیل شده شیمیایی که با آرایه های نانوذرات 2D چسبیده تشکیل شده است ، توانایی جداسازی موثر مولکول ها را در یک گاز یا در یک فاز مایع دارند. گفته می شود نانومبرگ های پوشیده از گرافن به دلیل خاصیت منحصر به فرد ، در تصفیه آب کاربرد بیشتری دارند. غشاهای گرافن از فیلتراسیون وکیوم یا پوشش محلول اکسید گرافن به عنوان ورق های اکسید گرافن بدست می آیند. غشاء نانوذب پوشش داده شده با گرافن دامنه شار بالاتر آب را نشان داد. گرافن های تعبیه شده با نانولوله های کربن به عنوان نانو فیلترها برای رد رنگ در پساب آب ، از بین بردن یون های نمکی ، و همچنین به عنوان ماده ضد قارچ عمل می کند. غشاء و فرآیندهای غشایی نانو فیلتر گرافن دارای موثری هستندضد سرمازدگی به دلیل پیوند شدید آن بین ورقه های گرافن و پروتئین ها. همچنین ، غشاهای نانو فیلتر شده با پوشش گرافنی اکسید گرافن در کاهش فشار خون کمک می کنداز آب. علاوه بر این ، نانو فیلتراست اولتراستین که با گرافن پوشانده شده ، قویترین صافی است که می تواند برای تصفیه آب تجاری شود. غشاء اکسید گرافن را می توان به اشکال مختلف مانند آزاد ، اصلاح سطح و گرافن ریخته شده در غشاها در محدوده میکرو ، نانو یا اولترافیلترها استفاده کرد. از این میان نانو فیلترها به دلیل استحکام مکانیکی و خصوصیات فیزیولوژیکی غشاء ، برای نمک زدایی آب کارآیی بیشتری دارند. علاوه بر این ، در ساخت و استفاده از نانو فیلترهای بر پایه اکسید گرافن برای آب شیرین کن آب ، چالش هایی وجود دارد. اگر نانو فیلترها در قالب نانوذرات ، استراتژی هزینه ، نقص سطحی و مونتاژ باشند ، این چالش ها شامل بی ثباتی مکانیکی است. بنابراین ، حوزه های بیشتری در این زمینه از تحقیقات وجود دارد که باید در جهت پیشرفت جامعه تلاش شود.

فناوری نانو برای تصفیه آب


فیلتر نانولوله کربن الکتروشیمیایی
نانولوله های کربنی برای استفاده از آن به عنوان فاضلاب و تصفیه آب مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند . خواص مکانیکی ، الکتریکی و شیمیایی نانولوله کربن از سال 1990 آن را منحصر به فرد و کاندیدای ایده آل برای تحقیقات ساخت. نانولوله های کربنی همراه با الکتروشیمی بهترین روش برای تصفیه آب و فاضلاب بود. الکتروشیمی به کاهش میزان رسوب CNT کمک می کند. در صورت وجود فیلترهای فوق العاده مبتنی بر CNT که با استفاده از الکتروشیمیایی اصلاح شده اند ، در مقایسه با فیلترهای مبتنی بر CNT اصلاح نشده ، در کاهش انرژی با دو برابر کمک می کنند. بنابراین نانولوله های کربنی الکتروشیمیایی به دلیل مطالعات پیشرفته در فناوری نانو و الکتروشیمی توسعه یافته اند. در اینجا فعالیت الکتروشیمیایی CNT مورد سوء استفاده قرار می گیرد. خیلی اولالکتروشیمیاییCNT توسط PJBritto etal توسعه داده شد و نتایج برای اولین بار در سال 1996 به رسمیت شناخته شد. یک فیلتر CNT الکتروشیمیایی حاوی الکترود و CNT در یک تنظیم سیستماتیک است به گونه ای که الکترودها می توانند ضایعاتی که CNT را براساس بارهای آن مسدود می کنند ، جذب کنند ، در نتیجه منجر به راندمان بالا فیلتر و افزایش طول عمر CNT در این فرایند. از نانولوله‌های کربنی الکتروشیمیایی به راحتی برای از بین بردن رنگهای مبتنی بر گروه آمینه از فاضلاب استفاده می شود. چن ایتال ابتدا جذب رنگها را به دیواره های CNT توسط پیوندهای کووالانسی قوی گزارش کرد. این CNT الکتروشیمیایی را می توان به طور معمول برای تصفیه و بازیافت فاضلاب استفاده کرد. در حال حاضر ، بسیاری از پیشرفتهای بدون اعلام در سنسورهای الکتروشیمیایی مبتنی بر CNT وجود دارد و این موارد بسیار مورد بررسی قرار گرفته تا کاربردهای آن به سیستمهای بیولوژیکی وارد شود. 

 

گروه تاسيساتي يزد تهويه آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب در شيراز 
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

کارشناس فروش : 09175956589

آدرس:  شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزيستي نبش کوچه طبقه2واحد 4

مطلب قبلی فیلترهای تصفیه آب دریایی
مطلب بعدی حفاظت از منابع آب
Print
2979 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید