دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب در شیراز
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب خانگی در شیراز

 

گروه تاسیساتی ژابیز

گروه تاسیساتی ژابیز افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این گروه نمایندگی انواع محصولات تصفیه آب را دارد .
 

 

فعالیت ما

کلیه مشکلات عدم تصفیه آب مناسب ساختمان ، عدم آشنایی با ویژگی های فنی محصولات و گارانتی محصول مورد نیازو ... جهت ساختمان های مسکونی، اداری را با مشاوره به صورت رایگان با انتخاب دقیق و هوشمندانه برند، مشخصات فنی، مدل و قیمت مناسب محصولات مورد نیاز شما را برطرف می نماید.

 

هدف ما

سعی ما در این است که با محتوای تخصصی، و انتشار جامع ترین اطلاعات و مشخصات فنی، گارانتی شرکتی محصولات ارائه شده، ارسال سریع و خدمات پس از فروش ، توسعه واحد برنامه ریزی فروش ، دیجیتال مارکتینگ و ... حس عالی خرید بهینه و هوشمندانه از مجموعه معتبر ژابیز را تجربه نمائید.

 

ویژگی ما

با توجه به تنوع محصولات و برندهای ارائه شده در گروه تاسیساتی ژابیز و توانایی این مجموعه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی محصولات می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز را در سراسر استان فارس در کوتاهترین زمان از ژابیز تهیه نموده و خود را از مشکلات تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید.

خدمات ما

هدف ما رضایت کامل شما در خرید و خدمات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه آب

نصب و راه اندازی دستگاهها

نصب و راه اندازی دستگاههای مختلف تصفیه آب

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین خدمات تصفیه آب

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی دستگاههای تصفیه آب توسط کارشناسان مجرب

تعویض فیلتر

تعویض فیلترها و جایگزینی فیلترهای تصفیه آب

سرویس دوره ای

سرویس های دوره های و منظم دستگاههای تصفیه آب

ویژگی های ما

هنگامی که شما در سامانه درخواست خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر خود را ثبت می نمایید، همکاران بخش تخصیص به سرعت، درخواست شما را با توجه به برند و نوع دستگاه و همچنین آدرس شما به یکی از بهترین و نزدیک ترین تکنسین های متخصص اختصاص می دهند.
کلیه خدمات تعمیراتی که توسط کارشناسان فنی و تکنسین های باتجربه مرکز تعمیرات تخصصی انجام می شود، توسط شرکت گارانتی می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به دست تکنسین های متخصص یزد تهویه بسپارید.
شما می توانید به دو شکل ما را از درخواست خرید خود مطلع کنید : روش اول از طریق تماس با شماره 09175956589 همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ هر روز و حتی در روزهای تعطیل. روش دوم از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز.
شما به هر شکلی که درخواست خود را ثبت نمایید (چه تماس تلفنی و چه فرم ثبت درخواست آنلاین) همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر پاسخگویی سریع مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، بزرگ ترین دغدغه مرکز تخصصی یزد تهویه می باشد
تعمیرات پکیج شما را با ارزان ترین هزینه انجام خواهیم داد. یزد تهویه منصفانه ترین قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه خواهد کرد.
گواهینامه ها و افتخارات
  • فروشگاه مرکزی تصفیه آب در شیراز

 

دانستنی های تصفیه آب
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

عیب یابی و معرفی قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی کم‌ کم جای خود را در خانه‌ها باز کرده و این روزها بسیاری از خانواده‌ها از این دستگاه در خانه خود استفاده می‌کنند.

 

 

 

عیب یابی و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی

 

  دستگاه‌های تصفیه آب هم همانند سایر لوازم خانگی ممکن است به هر دلیل دچار مشکلات و عیب‌هایی بشوند و بر اثر کارکرد زیاد و یا به دلیل اشتباهات کاربران دچار خرابی شوند.
خوشبختانه در ایران هم همانند اغلب کشورهای دیگر بیشتر تولیدکنندگان دستگاه تصفیه آب خانگی پشتیبانی و خدمات پس از فروش و تعمیر دستگاه تصفیه آب برند خودشان را در نظر گرفته‌اند و این خدمات به خوبی ارائه می‌شود.
بصورت کلی یک دستگاه تصفیه آب خانگی از قطعات و اجزای زیر تشکیل شده است. شناخت این قطعات و کارکرد آن‌ها در عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه تصفیه آب اهمیت زیادی دارد.

 
معرفی قطعات دستگاه تصفیه آب


 
هرچند در این قسمت در تلاش هستیم که به معرفی قطعات دستگاه تصفیه آب بپردازیم ولی ذکر این نکته اهمیت زیادی دارد که ساختار و تولید دستگاه تصفیه آب بر اساس دستورالعمل در هر شرکت متفاوت است؛ از این رو ممکن است همه‌ی این قطعات در یک دستگاه کاربرد نداشته باشند و یا برخی از آن‌ها با برخی قطعات دیگر جایگزین شده باشند.
سه راهی استیل یا تبدیل 1.4×1.2×1.2
این تبدیل برای اتصال شیر ورودی دستگاه به لوله‌کشی شهری استفاده می‌شود.
شیر 1.4 ورودی دستگاه
این شیر پس از تبدیل بر سر مسیر ورودی دستگاه نصب می‌شود تا در صورت نیاز بتوانید جریان ورودی آب را قطع کنید.
هوزینگ فیلتر الیافی 5 میکرون
این هوزینگ که در داخل خود یک فیلتر الیافی 5 میکرونی دارد، در ابتدایی‌ترین منطقه‌ی فیلتراسیون آب قرار دارد. هوزینگ 5 میکرون دارای یک ورودی و خروجی است که در ورودی خود یک سه راهی دارد که این سه راهی به هوزینگ وصل می‌شود، سر دیگر سه راهی به شیلنگ آب ورودی و راه سوم سه راهی به سوئیچ قطع فشار پایین وصل شده است.
سوئیچ قطع فشار پایین
هرگاه فشار ورودی آب به دستگاه کم شود، به منظور حفاظت از موتور دستگاه این سوئیچ دستگاه و یا پمپ را از کار می‌اندازد.
شیر برقی
شیر برقی هرگاه سوئیچ قطع فشار پایین پمپ دستگاه را خاموش کند و یا اگر پمپ به هر دلیل دیگری از مدار خارج شود، وظیفه دارد ورودی آب به دستگاه را مسدود کند.
پمپ دستگاه
پمپ دستگاه تصفیه آب در همه‌ی مدل‌ها یکسان نیست. این پمپ معمولاً از نوع 24 ولت انتخاب می‌شود و وظیفه‌ی آن افزایش راندمان دستگاه و دبی آب به منظور تأمین فشار لازم در دستگاه تصفیه آب بخصوص از نوع اسمز معکوس می‌باشد.
هوزینگ فیلتر کربن فعال
هوزینگی مشابه هوزینگ فیلتر الیافی است که بر خلاف فیلتر الیافی که معمولاً شفاف است، از نوع شفاف نمی‌باشد. در درون این هوزینگ فیلتر کربن فعال قرار دارد و در اغلب دستگاه‌های تصفیه آب دیده شده است و کار حذف بو و از بین بردن برخی از مواد شیمیایی مانند کلر را عهده‌دار است.
هوزینگ فیلتر کربن بلاک
این هوزینگ نیز تا حدود زیادی مشابه هوزینگ مرحله‌ی قبل فعالیت می‌کند. در برخی از دستگاه‌ها این هوزینگ در مرحله‌ی سوم و در برخی دیگر این هوزینگ یا فیلتر در مرحله‌ی پنجم قرار گرفته است.
هوزینگ ممبران یا RO یا همان اسمز معکوس
این هوزینگ در واقع محل قرارگیری فیلتر ممبران یا اسمز معکوس است. آب پس از گذشتن از هوزینگ‌های قبلی در این مرحله تحت فشار از غشای اسمز معکوس عبور می‌کند و تصفیه می‌شود. در این مرحله آب به دو قسمت تقسیم می‌شود. آب تصفیه شده که از یک قطعه‌ی زانویی شکل وارد مخزن تصفیه اب می‌شود و آب آلوده که به سمت فاضلاب هدایت می‌شود.
سوئیچ قطع فشار بالا
سوئیچ قطع فشار بالا وظیفه‌ دارد تا در زمانی که مخزن تصفیه آب پر شده است، اجازه‌ی روشن شدن پمپ را در راستای صرفه‌جویی در مصرف آب و همچنین کمک به عدم فشار زیاد به پمپ نمی‌دهد.
فیلتر کربن فعال یا پست کربن
پس از تصفیه آب در هوزینگ RO آب در مرحله‌ی بعد به فیلتر پست کربن می‌رسد. این فیلتر در صورتی که بو و مواد شیمیایی در آب باقی مانده باشد را از بین خواهد برد.
فیلتر UV
یک محفظه‌ی‌ شفاف که در پشت آن چراغ مادون قرمزی تعبیه شده تا در صورت وجود میکروب و یا ویروس در آب این اشعه آن‌ها را از بین ببرد. این اشعه در همه‌ی دستگاه‌ها تعبیه نمی‌شود.
فیلتر مینرال
مرحله‌ی دیگری از تصفیه آب که در همه‌ی دستگاه‌ها وجود ندارد. این فیلتر وظیفه‌ی کنترل و تنظیمPH و یا مواد معدنی آب را دارد.
فیلتر الکالین یا قیلیایی کننده آب
به منظور قلیایی شدن و بالا رفتن کیفیت آب در آخرین مرحله‌ی برخی از دستگاه‌های تصفیه آب تعبیه می‌شود.
شیر مصرف
شیری که برای برداشت آب تصفیه شده استفاده می‌شود و معمولا روی سینک آشپزخانه نصب می‌شود.
شیر منبع ذخیره آب دستگاه
شیری که در ورودی آب منبع نصب می‌شود تا بتوانید بصورت دستی ورودی آب تصفیه شده به آب تصفیه کن را ببندید.
مخزن تحت فشار دستگاه تصفیه آب
معمولاً تنها در دستگاه‌های دارای فیلتر اسمز معکوس از این مخزن استفاده می‌شود. معمولاً این مخازن برای تأمین فشار مورد نیاز برای خروجی آب در نظر گرفته می‌شوند
شیر تنظیم فشار هوا
این شیر در راستای تنظیم باید مخزن تحت فشار دستگاه تصفیه آب می‌باشد و هر از چند گاهی باید فشار باد مخزن تصفیه آب با دستگاه فشارسنج اندازه‌گیری و در صورت نیاز باد آن تنظیم شود.
خروجی پساب
معمولاً یک اتصال زانویی شکل است که اضافات آب تصفیه شده و یا همان آب آلوده از این قسمت به سمت فاضلاب هدایت می‌شود.
محدودکننده‌ی آب خروجی به فاضلاب
یک اتصال است که در مجرای فاضلاب کار گذاشته می‌شود تا آب کمتر وارد فاضلاب شود. دلیل استفاده از این قطعه این است که به دلیل فشاری که برای تصفیه به آب وارد می‌شود آب تمایل به خروج به سمت فاضلاب نداشته باشد.
بست فاضلاب
این بست کار اتصال قسمت خروجی فاضلاب یا همان شلنگ فاضلاب دستگاه به مجرای فاضلاب را بر عهده دارد.
تنظیم‌کننده‌ی TDS آب
این قطعه شیر مانند کار تنظیم TDS دستگاه را بر عهده دارد تا آب بیش از اندازه مواد معدنی و طبیعی خود را از دست ندهد و تلخ مزه هم نشود.
فشارسنج
فشارسنج‌های روغنی در دستگاه تصفیه آب برای اندازه‌گیری فشار آب خروجی از پمپ دستگاه می‌باشند. اهمیت این فشارسنج برای تعویض فیلترها در زمان افت فشار می‌باشد.
ترانس تبدیل برق
اغلب دستگاه‌های تصفیه آب تنها به 24 ولت برق نیاز دارند ولی برق شهری 220 ولت دارد. از این رو تعبیه‌ی این ترانس برای کاهش میزان برق ورودی دستگاه می‌باشد.

شرکت سعي براين داشته است که قيمت راپايين ترين حدممکن نگاه دارد.باتوجه به استفاده ازبهترين قطعات اروپايي
براي اطلاعات بيشتر به وب سايت ما  مراجعه فرماييد 

پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در اينستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.


شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش، تعميرات ، سرويس دهي، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت تعميرات و فيلتر انواع تصفيه آب خانگي و انواع برند هاي ديگر در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت (داراب)- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر
ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

 مدير فروش  : 09175956589   
 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نمایندگی تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز
مطلب بعدی عیب یابی و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز
Print
1190 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید