دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب در شیراز
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب خانگی در شیراز

 

گروه تاسیساتی ژابیز

گروه تاسیساتی ژابیز افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این گروه نمایندگی انواع محصولات تصفیه آب را دارد .
 

 

فعالیت ما

کلیه مشکلات عدم تصفیه آب مناسب ساختمان ، عدم آشنایی با ویژگی های فنی محصولات و گارانتی محصول مورد نیازو ... جهت ساختمان های مسکونی، اداری را با مشاوره به صورت رایگان با انتخاب دقیق و هوشمندانه برند، مشخصات فنی، مدل و قیمت مناسب محصولات مورد نیاز شما را برطرف می نماید.

 

هدف ما

سعی ما در این است که با محتوای تخصصی، و انتشار جامع ترین اطلاعات و مشخصات فنی، گارانتی شرکتی محصولات ارائه شده، ارسال سریع و خدمات پس از فروش ، توسعه واحد برنامه ریزی فروش ، دیجیتال مارکتینگ و ... حس عالی خرید بهینه و هوشمندانه از مجموعه معتبر ژابیز را تجربه نمائید.

 

ویژگی ما

با توجه به تنوع محصولات و برندهای ارائه شده در گروه تاسیساتی ژابیز و توانایی این مجموعه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی محصولات می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز را در سراسر استان فارس در کوتاهترین زمان از ژابیز تهیه نموده و خود را از مشکلات تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید.

خدمات ما

هدف ما رضایت کامل شما در خرید و خدمات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه آب

نصب و راه اندازی دستگاهها

نصب و راه اندازی دستگاههای مختلف تصفیه آب

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین خدمات تصفیه آب

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی دستگاههای تصفیه آب توسط کارشناسان مجرب

تعویض فیلتر

تعویض فیلترها و جایگزینی فیلترهای تصفیه آب

سرویس دوره ای

سرویس های دوره های و منظم دستگاههای تصفیه آب

ویژگی های ما

هنگامی که شما در سامانه درخواست خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر خود را ثبت می نمایید، همکاران بخش تخصیص به سرعت، درخواست شما را با توجه به برند و نوع دستگاه و همچنین آدرس شما به یکی از بهترین و نزدیک ترین تکنسین های متخصص اختصاص می دهند.
کلیه خدمات تعمیراتی که توسط کارشناسان فنی و تکنسین های باتجربه مرکز تعمیرات تخصصی انجام می شود، توسط شرکت گارانتی می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به دست تکنسین های متخصص یزد تهویه بسپارید.
شما می توانید به دو شکل ما را از درخواست خرید خود مطلع کنید : روش اول از طریق تماس با شماره 09175956589 همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ هر روز و حتی در روزهای تعطیل. روش دوم از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز.
شما به هر شکلی که درخواست خود را ثبت نمایید (چه تماس تلفنی و چه فرم ثبت درخواست آنلاین) همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر پاسخگویی سریع مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، بزرگ ترین دغدغه مرکز تخصصی یزد تهویه می باشد
تعمیرات پکیج شما را با ارزان ترین هزینه انجام خواهیم داد. یزد تهویه منصفانه ترین قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه خواهد کرد.
گواهینامه ها و افتخارات
  • فروشگاه مرکزی تصفیه آب در شیراز

 

دانستنی های تصفیه آب
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی 

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی 
برای اینکه بتوانیم از یک  دستگاه تصفیه آب خانگی مرغوب و خوب استفاده کنیم ، اول باید نوع آن ها را بدونیم. ما در اینجا 4 نوع از آن را می دونیم که این 4 نوع به صورت زیر می باشد:

 

نوع اول سرشیری
فقط 5 الی 10 درصد مواد آلاینده رو حذف می کند و اصلا توصیه نمی شود مگر برای فیلتر کردن شن های موجود داخل لوله آب
.
نوع دوم تصفیه آب خانگی دو مرحله ای
قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و الان کارایی ندارد و دیگر ازش استفاده نمی شود .

 

نوع سوم پیش تصفیه سه مرحله ای
معمولا داخل موتورخانه ها از آن استفاده می شود و برای پیش تصفیه ، تصفیه آب می باشد .

 

نوع چهارم و آخر دستگاه تصفیه آب خانگی
این نوع از سیستم اسمزمعکوس ((RO استفاده می کند که دارای اجزای اصلی دستگاه مانند فیلتر ممبران ، پمپ دستگاه و مخزن دستگاه می باشد که خودش چند نوع می باشد ، از 6 مرحله و فیلتر تا 10 که همگی آب را تصفیه می کنند.


 از نظر کارشناسان دستگاه تصفیه آب ، یک دستگاه تصفیه آب هفت مرحله ای دستگاه مناسبی می باشد که به راحتی آب را برای شما کاملا تصفیه می کند و املاح مضر و میکروب های آب را از آب حذف می کند و توسط فیلتر آخر یا همان فیلتر هفتم املاح مورد نیاز بدن به آب اضافه می شود.

 

نکات مهم در خرید تصفیه آب خانگی
فیلتر دستگاه های تصفیه آب لازم هستند که بعد از سه ماه ، شش ماه ، یک سال یا دو سال (با توجه به طول عمر دستگاه و نحوه استفاده از دستگاه ) حتماً، حتماً تعویض شوند .
 پس این خیلی مهم است که ما دستگاه های تصفیه ای رو انتخاب کنیم که علاوه بر اینکه خیلی خوب تصفیه آب را انجام می دهد ، فیلترهایی با قیمت مناسب نیز داشته باشند که ما از پس هزینه های تعویضشان بربیاییم.

نکته بعدی این که جنس فیلتر های دستگاه  باید توسط یک فرد متخصص چک شوند و جنس فیلتر ها حتماً باید منشا گیاهی داشته باشند که معمولا ساخته شده از پوست پسته یا پوست نارگیل است . 

 

بعضی از دستگاه های تصفیه آب خانگی قیمت خیلی ارزانی دارند علت آن چیست ؟
پلاستیک استفاده شده در این دستگاه ها ممکن است از مواد و پلاستیک نامرغوب و غیر بهداشتی یا همان فیلتر صنعتی تهیه شده باشند که از لحاظ  شباهتی با دستگاه های با کیفیت هیچ فرقی ندارند و فقط توسط کارشناسان دستگاه تصفیه آب قابل تشخیص می باشد.
برای  این که موقع خرید با این مشکل مواجه نشویم کافیه با یک کارشناس تصفیه آب صادق مشورت بگیرید.
ممکن است یک دستگاه تصفیه آب خانگی خوب ، خیلی هم ارزان قیمت نباشد ، اما آب است و برای سلامتی ما خیلی مهم است.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشه ؟
شن و ماسه و گل و لای موجود در آب را حذف کند ، مواد شیمیایی موجود در آب ( مانند حذف کلیه املاح مضر از جمله : نیتریت ،نیترات ، جیوه و...)  را حذف کند ، کلر موجود در آب را از بین ببرد ، گرفتن طمع و مزه آب ، مزه آب را شیرین کند و به آب مواد معدنی اضافه بکند.

 

خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب خانگی
احتمالا تا حالا شما دستگاهی را خریداری کرده اید که بعد از مدتی نیاز به تعمیرات یا خدمات داشته باشد و دنبال کارشناس مربوطه می گردید .
شما می توانید برای استفاده از خدمات شرکت ژابیز با این شماره تماس حاصل نمایید. 09175956589

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش : 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در  اينستاگرام water.purifier24  از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

مطلب قبلی انواع رادیاتور های گرمایشی
مطلب بعدی آموزش هواگیری شوفاژ رادیاتور
Print
1093 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید