دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب در شیراز
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب خانگی در شیراز

 

گروه تاسیساتی ژابیز

گروه تاسیساتی ژابیز افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این گروه نمایندگی انواع محصولات تصفیه آب را دارد .
 

 

فعالیت ما

کلیه مشکلات عدم تصفیه آب مناسب ساختمان ، عدم آشنایی با ویژگی های فنی محصولات و گارانتی محصول مورد نیازو ... جهت ساختمان های مسکونی، اداری را با مشاوره به صورت رایگان با انتخاب دقیق و هوشمندانه برند، مشخصات فنی، مدل و قیمت مناسب محصولات مورد نیاز شما را برطرف می نماید.

 

هدف ما

سعی ما در این است که با محتوای تخصصی، و انتشار جامع ترین اطلاعات و مشخصات فنی، گارانتی شرکتی محصولات ارائه شده، ارسال سریع و خدمات پس از فروش ، توسعه واحد برنامه ریزی فروش ، دیجیتال مارکتینگ و ... حس عالی خرید بهینه و هوشمندانه از مجموعه معتبر ژابیز را تجربه نمائید.

 

ویژگی ما

با توجه به تنوع محصولات و برندهای ارائه شده در گروه تاسیساتی ژابیز و توانایی این مجموعه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی محصولات می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز را در سراسر استان فارس در کوتاهترین زمان از ژابیز تهیه نموده و خود را از مشکلات تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید.

خدمات ما

هدف ما رضایت کامل شما در خرید و خدمات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه آب

نصب و راه اندازی دستگاهها

نصب و راه اندازی دستگاههای مختلف تصفیه آب

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین خدمات تصفیه آب

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی دستگاههای تصفیه آب توسط کارشناسان مجرب

تعویض فیلتر

تعویض فیلترها و جایگزینی فیلترهای تصفیه آب

سرویس دوره ای

سرویس های دوره های و منظم دستگاههای تصفیه آب

ویژگی های ما

هنگامی که شما در سامانه درخواست خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر خود را ثبت می نمایید، همکاران بخش تخصیص به سرعت، درخواست شما را با توجه به برند و نوع دستگاه و همچنین آدرس شما به یکی از بهترین و نزدیک ترین تکنسین های متخصص اختصاص می دهند.
کلیه خدمات تعمیراتی که توسط کارشناسان فنی و تکنسین های باتجربه مرکز تعمیرات تخصصی انجام می شود، توسط شرکت گارانتی می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به دست تکنسین های متخصص یزد تهویه بسپارید.
شما می توانید به دو شکل ما را از درخواست خرید خود مطلع کنید : روش اول از طریق تماس با شماره 09175956589 همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ هر روز و حتی در روزهای تعطیل. روش دوم از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز.
شما به هر شکلی که درخواست خود را ثبت نمایید (چه تماس تلفنی و چه فرم ثبت درخواست آنلاین) همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر پاسخگویی سریع مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، بزرگ ترین دغدغه مرکز تخصصی یزد تهویه می باشد
تعمیرات پکیج شما را با ارزان ترین هزینه انجام خواهیم داد. یزد تهویه منصفانه ترین قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه خواهد کرد.
گواهینامه ها و افتخارات
  • فروشگاه مرکزی تصفیه آب در شیراز

 

دانستنی های تصفیه آب
حفاظت از منابع آب
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

حفاظت از منابع آب

حفاظت از منابع آب

حفاظت از منابع آب 

 

آبهای سطحی (نهرها ، رودخانه ها و دریاچه ها) یا آب می تواند به عنوان منبع آب آشامیدنی ، گفته شود . که این آب منابع آب آشامیدنی عمومی و چاه های آب خصوصی را  تأمین می کند. خدمات عمومی بیشتر آب مورد استفاده برای تأمین آب شرب عمومی را تصفیه می کند. محافظت از منبع آب در برابر آلودگی می تواند هزینه های برگشت مجدد را کاهش دهد . محافظت از آب منبع همچنین خطرات مربوط به بهداشت عمومی را از قرار گرفتن در معرض آبهای آلوده کاهش می دهدحفاظت از منبع آب یک فرایند برنامه ریزی است که توسط شرکت های آب محلی و همچنین آژانس های دولتی منطقه ای یا ملی برای محافظت از منابع آب آشامیدنی در برابر استفاده بیش از حد و آلودگی انجام می شود. این فرایند شامل شناسایی منابع آب ، ارزیابی تهدیدات شناخته شده و احتمالی آلودگی ، اطلاع رسانی به عموم مردم و اقدامات برای رفع آلودگی می باشد. این روند برای دریاچه ها ، رودخانه ها و آب های زیرزمینی (سفره ها) قابل اجرا است.
حفاظت از منبع آب بخشی از رویکردهای چند مانع برای حمایت از منابع آب آشامیدنی شهری است که در گزارش های واکرتون توسط دادگستری کانادا ، دنیس اوکانر توصیه شده است  این مطالعه در سال 2002 به عنوان پاسخ به تراژدی واکرتون ، منتشر شد ، که در آن شهر واکرتون ، آب آشامیدنی انتاریو با باکتری E. coli آلوده شد.

محافظت از منابع آب آشامیدنی روشی مؤثر برای کاهش خطرات برای سلامت عمومی ، القای اعتماد مشتری و کنترل هزینه های تصفیه آب است. پرداختن به نگرانی های مربوط به کیفیت آب در این منبع همچنین دارای بسیاری از مزایای زیست محیطی و اجتماعی است که به تنهایی از تصفیه مشاهده نمی شود.
آب شیرین نه یک منبع جهانی، بلکه منبعی منطقه ای محسوب می‌شود. ماهیت منطقه ای منابع آب مانع از آن شده تا جامعه جهانی بیانیه یا کنوانسیون خاصی را برای آن تصویب کند؛ بیانیه ای که به طور فزاینده عمق نگرانی های بشر را در این باره منعکس سازد.آب کالایی منحصر به فرد و ماده ای بسیار حیاتی است. محدودیت‌های این ماده حیاتی ظرفیت های سایر منابع حیاتی ازجمله غذا، انرژی، ذخایر ماهی و حیات وحش را تحت فشار قرار می دهد.در شماری از حوضه های آبخیز جهان محدودیت های آب آشکار شده است. در برخی از کشورهای فقیر و ثروتمند جهان هم‌سرانه استحصال آب به دلیل مسایل زیست محیطی، افزایش هزینه‌ها و کمیابی در حال کاهش است. توزیع جریان های آبی هم در سطح جهان نامتعادل است و با توزیع جمعیت تناسب ندارد.
از مجموع کل آب های جهان، ۵،۹۷ درصد آن را آب شور دریاها و اقیانوس ها تشکیل می دهد که به دلیل شوری در عمل قابل استفاده نیستند. به این ترتیب از مجموع منابع آبی جهان، ذخایر آب شیرین تنها ۵ر۲ درصد کل حجم ذخایر آب‌های سطح زمین را شامل می‌شود که بخش اعظم آن به صورت یخ در قطب های کره زمین و یخچال‌های طبیعی (۷۲۵ر۱ درصد) و آب های زیرزمینی (۷۷۵ر۰ درصد) است. میزان آب شیرین موجود در دریاچه‌ها و رودخانه ها هم در حدود ۰۲۵ر۰درصد است. به این ترتیب، از مجموع آب های کره زمین بخش اندکی قابل استفاده بوده و درواقع حیات آدمی وابسته به همین مقدار اندک آب است.

 

حفاظت از منابع آب


میزان آبی که سالانه از اقیانوس‌ها تبخیر می شود، حدود ۴۲۵ هزار کیلومترمکعب است که بخش اعظم آن به صورت بارندگی به اقیانوس‌ها برمی گردد و تنها حدود ۴۰ هزار کیلومترمکعب به صورت بارش های جوی در خشکی ها تخلیه و به صورت روان آب ازطریق رودخانه‌ها و جریان های زیرزمینی دوباره به سوی اقیانوس ها جاری می شود. به این ترتیب مشاهده می شود، باوجود اینکه بخش اعظم سطح زمین را آب پوشانده، تنها بخش اندکی از آن برای بشر قابل استفاده است و در حقیقت تمام برنامه ریزی های بشر باید با توجه به این محدودیت‌ها صورت پذیرد.
ما در جهانی زندگی می کنیم که کمبود آب همواره به عنوان یک موضوع اساسی مطرح بوده است؛ کمبودی که هرساله بیشتر می شود. در زمان حاضر بسیاری از کشورهای در حال توسعه از آب کافی برای برآوردن نیازهای اصلی خود مانند شرب و بهداشت محروم هستند.
در این میان ایران هم به دلیل قرار گرفتن در منطقه کمربند خشک و بیابانی جهان و وجود کویرهای مرکزی ، جزو خشک ترین مناطق جهان به شمار می رود. دو رشته کوه البرز و زاگرس همانند دیواره‌ای مانع رسیدن ابرهای باران زا از شمال و غرب کشور می شوند و به همین دلیل بخش اعظم کشور را مناطق خشک و نیمه خشک تشکیل می دهد.

گسترده ترین ناحیه اقلیمی، فراخشک بیابانی با پوشش ۶۵ درصد و نیمه خشک مدیترانه ای با پوشش ۲۵ درصد است. اقلیم نیمه مرطوب تا خیلی مرطوب تنها ۱۰ درصد وسعت کشور آن هم در حوضه ساحلی دریای خزر را دربر می گیرد.


گروه تاسيساتي يزد تهويه آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب در شيراز 
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

کارشناس فروش : 09175956589

آدرس: شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزيستي نبش کوچه طبقه2واحد 4
 

مطلب قبلی فناوری نانو برای تصفیه آب
مطلب بعدی ❤️ چه چیزهایی باعث آلودگی آب می‌شود ❤️
Print
4533 رتبه بندی این مطلب:
4.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید