دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب در شیراز
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب خانگی در شیراز

 

گروه تاسیساتی ژابیز

گروه تاسیساتی ژابیز افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این گروه نمایندگی انواع محصولات تصفیه آب را دارد .
 

 

فعالیت ما

کلیه مشکلات عدم تصفیه آب مناسب ساختمان ، عدم آشنایی با ویژگی های فنی محصولات و گارانتی محصول مورد نیازو ... جهت ساختمان های مسکونی، اداری را با مشاوره به صورت رایگان با انتخاب دقیق و هوشمندانه برند، مشخصات فنی، مدل و قیمت مناسب محصولات مورد نیاز شما را برطرف می نماید.

 

هدف ما

سعی ما در این است که با محتوای تخصصی، و انتشار جامع ترین اطلاعات و مشخصات فنی، گارانتی شرکتی محصولات ارائه شده، ارسال سریع و خدمات پس از فروش ، توسعه واحد برنامه ریزی فروش ، دیجیتال مارکتینگ و ... حس عالی خرید بهینه و هوشمندانه از مجموعه معتبر ژابیز را تجربه نمائید.

 

ویژگی ما

با توجه به تنوع محصولات و برندهای ارائه شده در گروه تاسیساتی ژابیز و توانایی این مجموعه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی محصولات می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز را در سراسر استان فارس در کوتاهترین زمان از ژابیز تهیه نموده و خود را از مشکلات تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید.

خدمات ما

هدف ما رضایت کامل شما در خرید و خدمات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه آب

نصب و راه اندازی دستگاهها

نصب و راه اندازی دستگاههای مختلف تصفیه آب

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین خدمات تصفیه آب

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی دستگاههای تصفیه آب توسط کارشناسان مجرب

تعویض فیلتر

تعویض فیلترها و جایگزینی فیلترهای تصفیه آب

سرویس دوره ای

سرویس های دوره های و منظم دستگاههای تصفیه آب

ویژگی های ما

هنگامی که شما در سامانه درخواست خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر خود را ثبت می نمایید، همکاران بخش تخصیص به سرعت، درخواست شما را با توجه به برند و نوع دستگاه و همچنین آدرس شما به یکی از بهترین و نزدیک ترین تکنسین های متخصص اختصاص می دهند.
کلیه خدمات تعمیراتی که توسط کارشناسان فنی و تکنسین های باتجربه مرکز تعمیرات تخصصی انجام می شود، توسط شرکت گارانتی می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به دست تکنسین های متخصص یزد تهویه بسپارید.
شما می توانید به دو شکل ما را از درخواست خرید خود مطلع کنید : روش اول از طریق تماس با شماره 09175956589 همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ هر روز و حتی در روزهای تعطیل. روش دوم از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز.
شما به هر شکلی که درخواست خود را ثبت نمایید (چه تماس تلفنی و چه فرم ثبت درخواست آنلاین) همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر پاسخگویی سریع مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، بزرگ ترین دغدغه مرکز تخصصی یزد تهویه می باشد
تعمیرات پکیج شما را با ارزان ترین هزینه انجام خواهیم داد. یزد تهویه منصفانه ترین قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه خواهد کرد.
گواهینامه ها و افتخارات
  • فروشگاه مرکزی تصفیه آب در شیراز

 

دانستنی های تصفیه آب
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

تست شیر برقی دستگاه تصفیه آب خانگی

شیر برقی همانطور که در قسمت معرفی قطعات به آن اشاره شد دارای کاربرد‌های بسیار زیادی می‌باشد.

 

 

روش تست شیر برقی دستگاه تصفیه آب

 

 

این قطعه وظیفه قطع و وصل جریان ورودی آب را متناسب با میزان آب ذخیره شده در مخزن دارد. در صورتی که این شیر برقی به درستی کار نکند ممکن است آب اضافی و خارج از ظرفیت مخزن وارد آن شده و باعث هدر رفت آب شود.
در هنگام نصب شیر برقی تصفیه آب باید نسبت به سالم بودن تمامی قسمت‌های آن اطمینان کسب کرد. با توجه به اینکه این قطعه به صورت الکترونیکی عمل می‌کند باید نسبت به تنظیم سیم‌های برق و اتصال آن به پمپ دقت کرد. تست شیر برقی دستگاه تصفیه آب به این صورت است که متناسب با عملکرد این قطعه باید در هنگام روشن بودن پمپ این شیر نیز مسیر ورود آب به مخزن را باز کند و در صورت خاموش شدن پمپ این مسیر قطع شود.
 از جمله مواردی که برای تعمیرات دستگاه تصفیه آب بسیار لازم و ضروری است، نقشه دستگاه تصفیه آب می‌باشد. که یک مجموعه کامل از تصفیه آب خانگی است که آب از ورودی لوله گرفته شده و مستقیما به سمت هوزینگ‌ها و فیلتر‌های درون آن فرستاده می‌شود.
پس از آن با کمک پمپ وارد مخزن شده تا به سمت شیر خروجی حرکت کند. در برخی موارد تغییراتی در تعداد هوزینگ‌ها و یا تصفیه مجدد در دستگاه تصفیه آب صورت می‌گیرد که البته فرآیند عملکردی آن‌ها نیز مشابه می‌باشد.

شرکت سعي براين داشته است که قيمت راپايين ترين حدممکن نگاه دارد.باتوجه به استفاده ازبهترين قطعات اروپايي

 

روش تست شیر برقی دستگاه تصفیه آب


براي اطلاعات بيشتر به وب سايت ما  مراجعه فرماييد 

پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در اينستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.


شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش، تعميرات ، سرويس دهي، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت تعميرات و فيلتر انواع تصفيه آب خانگي و انواع برند هاي ديگر در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت (داراب)- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر
ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

 مدير فروش  : 09175956589   
 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی تعمیر پمپ تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی نمایندگی تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز
Print
1363 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید