دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب در شیراز
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب خانگی در شیراز

 

گروه تاسیساتی ژابیز

گروه تاسیساتی ژابیز افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این گروه نمایندگی انواع محصولات تصفیه آب را دارد .
 

 

فعالیت ما

کلیه مشکلات عدم تصفیه آب مناسب ساختمان ، عدم آشنایی با ویژگی های فنی محصولات و گارانتی محصول مورد نیازو ... جهت ساختمان های مسکونی، اداری را با مشاوره به صورت رایگان با انتخاب دقیق و هوشمندانه برند، مشخصات فنی، مدل و قیمت مناسب محصولات مورد نیاز شما را برطرف می نماید.

 

هدف ما

سعی ما در این است که با محتوای تخصصی، و انتشار جامع ترین اطلاعات و مشخصات فنی، گارانتی شرکتی محصولات ارائه شده، ارسال سریع و خدمات پس از فروش ، توسعه واحد برنامه ریزی فروش ، دیجیتال مارکتینگ و ... حس عالی خرید بهینه و هوشمندانه از مجموعه معتبر ژابیز را تجربه نمائید.

 

ویژگی ما

با توجه به تنوع محصولات و برندهای ارائه شده در گروه تاسیساتی ژابیز و توانایی این مجموعه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی محصولات می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز را در سراسر استان فارس در کوتاهترین زمان از ژابیز تهیه نموده و خود را از مشکلات تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید.

خدمات ما

هدف ما رضایت کامل شما در خرید و خدمات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه آب

نصب و راه اندازی دستگاهها

نصب و راه اندازی دستگاههای مختلف تصفیه آب

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین خدمات تصفیه آب

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی دستگاههای تصفیه آب توسط کارشناسان مجرب

تعویض فیلتر

تعویض فیلترها و جایگزینی فیلترهای تصفیه آب

سرویس دوره ای

سرویس های دوره های و منظم دستگاههای تصفیه آب

ویژگی های ما

هنگامی که شما در سامانه درخواست خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر خود را ثبت می نمایید، همکاران بخش تخصیص به سرعت، درخواست شما را با توجه به برند و نوع دستگاه و همچنین آدرس شما به یکی از بهترین و نزدیک ترین تکنسین های متخصص اختصاص می دهند.
کلیه خدمات تعمیراتی که توسط کارشناسان فنی و تکنسین های باتجربه مرکز تعمیرات تخصصی انجام می شود، توسط شرکت گارانتی می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به دست تکنسین های متخصص یزد تهویه بسپارید.
شما می توانید به دو شکل ما را از درخواست خرید خود مطلع کنید : روش اول از طریق تماس با شماره 09175956589 همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ هر روز و حتی در روزهای تعطیل. روش دوم از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز.
شما به هر شکلی که درخواست خود را ثبت نمایید (چه تماس تلفنی و چه فرم ثبت درخواست آنلاین) همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر پاسخگویی سریع مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، بزرگ ترین دغدغه مرکز تخصصی یزد تهویه می باشد
تعمیرات پکیج شما را با ارزان ترین هزینه انجام خواهیم داد. یزد تهویه منصفانه ترین قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه خواهد کرد.
گواهینامه ها و افتخارات
  • فروشگاه مرکزی تصفیه آب در شیراز

 

دانستنی های تصفیه آب
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

بهترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی کدامند ؟

دستگاه تصفیه اب خانگی معمولا در محل مصرف آب شرب مانند آشپزخانه ، آبدارخانه ، آبخوری و ورودی انواع آبسردکن ها و یخچال ها نصب شده و توسط شیری مجزا مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بهترین مدل تصفیه آب

 

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی کدامند؟ قیمت دستگاه تصفیه اب خانگی چقدر است؟ کاربرد دستگاه تصفیه آب چیست؟ پذیرش نمایندگی فروش سافت واتر، soft water نام یکی از معتبر ترین برند های دستگاه تصفیه اب خانگی، کدام است؟


چرا دستگاه تصفیه اب خانگی سافت واتر ؟


دستگاه تصفیه اب خانگی معمولا در محل مصرف آب شرب مانند آشپزخانه، آبدارخانه، آبخوری و ورودی انواع آبسردکن ها و یخچال ها نصب شده و توسط شیری مجزا مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر دارای انواع مختلفی از لحاظ سیستم تصفیه می باشد که هر کدام از آنها دقتی متفاوت دارند. بدین ترتیب هر مصرف کننده می تواند با توجه به کیفیت آب در دسترس خود مدل دستگاه اب تصفیه کن خود را انتخاب کند. تفاوت عمده این مدل ها در سیستم تصفیه، دقت، تعداد و نوع فیلترها، محل نصب و امکانات دستگاه می باشد.

 

نمایندگی تصفیه آب شیراز

 

دستگاه خانگی تصفیه آب

 

دستگاه های خانگی تصفیه آب با توجه به مدل انتخاب شده، می توانند در زیر سینک ظرفشویی، روی میز و یا پیشخوان آشپزخانه قرار بگیرند. جایی که در واقع آخرین نقطه شبکه توزیع آب شهری بوده و نقطه به مصرف رسیدن اب می باشد. به این ترتیب درست قبل از به مصرف رسیدن آب، کلیه املاح و ناخالصی ها و ترکیبات مضر نظیر : گل و لای، زنگ لوله ها، نیترات، سرب، آرسنیک، کلر، کادمیوم و ... از آب حذف می شوند و آبی سالم و گوارا تولید شده و در منبع دستگاه تصفیه، ذخیره می شود. آب تصفیه شده در هر لحظه از شبانه روز از طریق یک شیر برداشت مجزا، در دسترس شما و خانواده تان قرار می گیرد.

تصفیه آب خانگی

 

فرایندهای تصفیه آب شرب


ترکیبی از فرایندهای زیر برای تصفیه آب شهری در سراسر جهان استفاده می گردد:
- کلرزنی، برای کنترل جلبک و جلوگیری از رشد هرگونه روییدنی در آب
- هوادهی، همراه با کلرزنی برای حذف آهن و منگنز معلق در آب
- انعقاد، برای لخته سازی
- کمک منعقد کننده، برای بهبود انعقاد و تشکیل لخته های بزرگ تر
- رسوب، برای جداسازی جامدات، برای حذف مواد معلق که در لخته ها به دام افتاده اند
- فیلتراسیون، حذف کردن ذرات از آب
- آب شیرین کن، فرایند حذف نمک از آب
- ضدعفونی، از بین بردن باکتری
یک روش منحصر به فرد تصفیه ( مجموعه ای از فرایندها ) برای همه آب ها وجود ندارند. همچنین استانداردسازی روش تصفیه آب برای آب های مختلف بسیار دشوار است. مطالعات قابل بحث برای منابع آب نیازمند استخراج اطلاعات زیادی از فرایندهای مختلف تصفیه می باشد.
تکنولوژی تصفیه آب آشامیدنی به خوبی توسعه یافته است و طرح های معمولی در دسترس هستند و توسط بسیاری از تاسیسات آب خصوصی یا عمومی استفاده می شود. علاوه بر این تعدادی از شرکت های خصوصی روش های نوینی را پشتیبانی می کنند سیستم های خودکار تصفیه آب و فاضلاب در جهان رو به گسترش است. هزینه های سرمایه گذاری و اجرا بر اساس تکنولوژی روز انجام می پذیرد.

 

جهت مشاوره رایگان و تماس با کارشناسان 09175956589

شیراز بلوار سرباز خیابان شهید اعتمادی جنب بهزیستی

مطلب قبلی فروش بهترین دستگاه تصفیه آب
مطلب بعدی نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب
Print
647 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید