دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب در شیراز
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب خانگی در شیراز

 

گروه تاسیساتی ژابیز

گروه تاسیساتی ژابیز افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این گروه نمایندگی انواع محصولات تصفیه آب را دارد .
 

 

فعالیت ما

کلیه مشکلات عدم تصفیه آب مناسب ساختمان ، عدم آشنایی با ویژگی های فنی محصولات و گارانتی محصول مورد نیازو ... جهت ساختمان های مسکونی، اداری را با مشاوره به صورت رایگان با انتخاب دقیق و هوشمندانه برند، مشخصات فنی، مدل و قیمت مناسب محصولات مورد نیاز شما را برطرف می نماید.

 

هدف ما

سعی ما در این است که با محتوای تخصصی، و انتشار جامع ترین اطلاعات و مشخصات فنی، گارانتی شرکتی محصولات ارائه شده، ارسال سریع و خدمات پس از فروش ، توسعه واحد برنامه ریزی فروش ، دیجیتال مارکتینگ و ... حس عالی خرید بهینه و هوشمندانه از مجموعه معتبر ژابیز را تجربه نمائید.

 

ویژگی ما

با توجه به تنوع محصولات و برندهای ارائه شده در گروه تاسیساتی ژابیز و توانایی این مجموعه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی محصولات می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز را در سراسر استان فارس در کوتاهترین زمان از ژابیز تهیه نموده و خود را از مشکلات تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید.

خدمات ما

هدف ما رضایت کامل شما در خرید و خدمات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه آب

نصب و راه اندازی دستگاهها

نصب و راه اندازی دستگاههای مختلف تصفیه آب

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین خدمات تصفیه آب

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی دستگاههای تصفیه آب توسط کارشناسان مجرب

تعویض فیلتر

تعویض فیلترها و جایگزینی فیلترهای تصفیه آب

سرویس دوره ای

سرویس های دوره های و منظم دستگاههای تصفیه آب

ویژگی های ما

هنگامی که شما در سامانه درخواست خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر خود را ثبت می نمایید، همکاران بخش تخصیص به سرعت، درخواست شما را با توجه به برند و نوع دستگاه و همچنین آدرس شما به یکی از بهترین و نزدیک ترین تکنسین های متخصص اختصاص می دهند.
کلیه خدمات تعمیراتی که توسط کارشناسان فنی و تکنسین های باتجربه مرکز تعمیرات تخصصی انجام می شود، توسط شرکت گارانتی می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به دست تکنسین های متخصص یزد تهویه بسپارید.
شما می توانید به دو شکل ما را از درخواست خرید خود مطلع کنید : روش اول از طریق تماس با شماره 09175956589 همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ هر روز و حتی در روزهای تعطیل. روش دوم از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز.
شما به هر شکلی که درخواست خود را ثبت نمایید (چه تماس تلفنی و چه فرم ثبت درخواست آنلاین) همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر پاسخگویی سریع مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، بزرگ ترین دغدغه مرکز تخصصی یزد تهویه می باشد
تعمیرات پکیج شما را با ارزان ترین هزینه انجام خواهیم داد. یزد تهویه منصفانه ترین قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه خواهد کرد.
گواهینامه ها و افتخارات
  • فروشگاه مرکزی تصفیه آب در شیراز

 

دانستنی های تصفیه آب
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

بهترین مارک دستگاه آب تصفیه خانگی سی سی کا و سافت واتر

بهترین مارک دستگاه آب تصفیه خانگی سی سی کا و سافت واتر 

 

 

بهترین مارک دستگاه آب تصفیه خانگی سی سی کا و سافت واتر 
حالا چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟ کدام برند بهتر است؟ نمی‌توان با قطعیت گفت. اما دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی در دنیا حرف اول را می‌زنند. اولا تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارند. به طور مثال سافت واتر و سی سی کا بیش‌تر از 5 دهه است که در این حوزه فعالیت دارند. ثانیا این دستگاه‌ها در اکثر تست‌های کیفیت‌سنجی نتایج جالب‌توجهی داشته‌اند و قابل اعتماد هستند.
هر سه برند می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. برندهای امریکایی و اروپایی هم وجود دارند اما در مقایسه با برندهای تایوانی قیمت بیشتری دارند. پس از نظر اقتصادی هم دستگاه‌های تایوانی به‌صرفه‌تر هستند.
در نهایت باید با توجه به نیازتان بهترین مارک تصفیه آب تایوانی را انتخاب کنید. باید ببینید با توجه به شرایط آلایندگی‌ها در منطقه زندگی شما کدام یک از دستگاه‌ها بهتر هستند. کدام دستگاه می‌تواند سختی آب را کاهش دهد؟ کدام دستگاه‌ برای از بین بردن ویروس‌ها و قارچ‌ها مناسب‌تر است؟ 
و اینکه کدام دستگاه برای شما از نظر اقتصادی مناسب‌تر است. از این جهت پیشنهاد می‌شود مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب را به صورت رایگان با کارشناسان حرفه‌ای ما داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
استفاده درست دستگاه تصفیه آب خانگی
نکات مهمی که در خصوص لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی قابل ذکر است به شرح زیر می باشد :
در تأسیسات تصفیه آب شهری، نیترات که از خطرناک ترین آلاینده های آب می باشد به هیچ عنوان حذف نمی شود و برای حذف آن به دستگاه تصفیه آب مجهز به فیلترهای پیشرفته نیاز است.
در تصفیه خانه های شهری کلر افزوده شده به منظور از بین بردن باکتری و ضدعفونی کردن آب , ارتباط مستقیمی با بسیاری از سرطان ها و ناهنجاری های جنینی و همچنین بیماری های قلبی و آسم دارد،همچنین لاشه میکروارگانیزم های کشته شده در اثر کلر زنی در آب باقی مانده که خود منشا آلودگی دیگری در آب می باشد.
معمولا آب تصفیه شده از تصفیه خانه های شهری از میان لوله های زنگ زده و قدیمی کیلومترها عبور می کند که این خود موجب آلوده شدن مجدد آب تصفیه شده می گردد.
همانطور که گاز کلر در استخر یا حمام برای ریه انسان مضر بوده و همچنین تماس کلر با پوست و مو موجب ریزش مو و آسیب به پوست می گردد، بنابراین توصیه می شود که کلر موجود در آب لوله کشی شهری مصرفی نیز توسط دستگاه های تصفیه آب خانگی کاملا حذف گردد.
به منظور حفظ و نگهداری طولانی مدت کیفیت آب در بطری های آب معدنی از مواد نگهدارنده ای مانند فلوراید در آب این بطری ها استفاده می گردد، که این ماده خود از عوامل شیمیایی بوده و مصرف مداوم آن نیز خطرناک است.

 

 

بهترین مارک دستگاه آب تصفیه خانگی سی سی کا و سافت واتر 
 

حتما توجه داشته باشید جوشانیدن آب مصرفی موجب از بین بردن آلودگی میکروبی موجود در آب نمی گردد و ناخالصی و سختی های حل شده در آب را نیز از بین نمی برد بلکه با هرچه بیشتر جوشاندن آب، میزان غلظت املاح و نیترات موجود در آن افزایش می یابد و خود سبب بروز بیماری های متعددی می گردد ، لذا باوجود این باور بسیار غلط در میان عده ای از مردم جوشانیدن آب موجب بهبود کیفیت و تصفیه آب نمی شود. با توجه به مجموع شرایط فوق می توان اینگونه اظهار نظر کرد که امروزه یکی از لوازم و ضروریات زندگی، استفاده از دستگاهی است که مطمئن باشیم آب سالم و باکیفیت را در اختیار ما و عزیزانمان قرار خواهد داد، بنابراین چاره ای جز استفاده از یک دستگاه تصفیه آب مطمئن نخواهیم داشت. 


گروه خدماتی یزد تهویه  ، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرائط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد. همچنین پس از انتخاب و خرید  دستگاه تصفیه آب  مورد نظر، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب گروه خدماتی یزد تهویه در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به تعمیر یا قطعات خدمات پس از فروش ، توسط عوامل فنی گروه خدماتی یزد تهویه با بهترین کیفیت ارائه خواهد گردید.
ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.


مدیر فروش  :09175956589
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه -28/1

مطلب قبلی مخزن ذخیره تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی شناختن آلاینده های آب فرایند تصفیه آب
Print
858 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید