دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب در شیراز
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب خانگی در شیراز

 

گروه تاسیساتی ژابیز

گروه تاسیساتی ژابیز افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این گروه نمایندگی انواع محصولات تصفیه آب را دارد .
 

 

فعالیت ما

کلیه مشکلات عدم تصفیه آب مناسب ساختمان ، عدم آشنایی با ویژگی های فنی محصولات و گارانتی محصول مورد نیازو ... جهت ساختمان های مسکونی، اداری را با مشاوره به صورت رایگان با انتخاب دقیق و هوشمندانه برند، مشخصات فنی، مدل و قیمت مناسب محصولات مورد نیاز شما را برطرف می نماید.

 

هدف ما

سعی ما در این است که با محتوای تخصصی، و انتشار جامع ترین اطلاعات و مشخصات فنی، گارانتی شرکتی محصولات ارائه شده، ارسال سریع و خدمات پس از فروش ، توسعه واحد برنامه ریزی فروش ، دیجیتال مارکتینگ و ... حس عالی خرید بهینه و هوشمندانه از مجموعه معتبر ژابیز را تجربه نمائید.

 

ویژگی ما

با توجه به تنوع محصولات و برندهای ارائه شده در گروه تاسیساتی ژابیز و توانایی این مجموعه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی محصولات می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز را در سراسر استان فارس در کوتاهترین زمان از ژابیز تهیه نموده و خود را از مشکلات تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید.

خدمات ما

هدف ما رضایت کامل شما در خرید و خدمات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه آب

نصب و راه اندازی دستگاهها

نصب و راه اندازی دستگاههای مختلف تصفیه آب

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین خدمات تصفیه آب

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی دستگاههای تصفیه آب توسط کارشناسان مجرب

تعویض فیلتر

تعویض فیلترها و جایگزینی فیلترهای تصفیه آب

سرویس دوره ای

سرویس های دوره های و منظم دستگاههای تصفیه آب

ویژگی های ما

هنگامی که شما در سامانه درخواست خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر خود را ثبت می نمایید، همکاران بخش تخصیص به سرعت، درخواست شما را با توجه به برند و نوع دستگاه و همچنین آدرس شما به یکی از بهترین و نزدیک ترین تکنسین های متخصص اختصاص می دهند.
کلیه خدمات تعمیراتی که توسط کارشناسان فنی و تکنسین های باتجربه مرکز تعمیرات تخصصی انجام می شود، توسط شرکت گارانتی می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به دست تکنسین های متخصص یزد تهویه بسپارید.
شما می توانید به دو شکل ما را از درخواست خرید خود مطلع کنید : روش اول از طریق تماس با شماره 09175956589 همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ هر روز و حتی در روزهای تعطیل. روش دوم از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز.
شما به هر شکلی که درخواست خود را ثبت نمایید (چه تماس تلفنی و چه فرم ثبت درخواست آنلاین) همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر پاسخگویی سریع مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، بزرگ ترین دغدغه مرکز تخصصی یزد تهویه می باشد
تعمیرات پکیج شما را با ارزان ترین هزینه انجام خواهیم داد. یزد تهویه منصفانه ترین قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه خواهد کرد.
گواهینامه ها و افتخارات
  • فروشگاه مرکزی تصفیه آب در شیراز

 

دانستنی های تصفیه آب
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

بهترین خرید دستگاه تصفیه آب 💧 فیلترهای آب اسمز معکوس


دستگاه های تصفیه آب 💧 فیلترهای آب اسمز معکوس

 


بهترین گزینه برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی برای حذف مواد شیمیایی غیر آلی مانند املاح، فلزات (از جمله سرب)، مواد معدنی، نیترات، آزبست، و برخی از مواد شیمیایی آلی استفاده از یک فیلتر آب اسمز معکوس استفاده کنید. در واقع، بسیاری از مدل‌ها شامل پیش فیلتر و پس‌فیلترها است که رسوب، آفت‌کش‌ها، علف‌کش‌ها، THMها و رادون را به دام می‌اندازند. فیلترهای اسمز معکوس، سرب را حذف می‌کند اما برخی از آن‌ها کلر را حذف نمی‌کنند. پس‌فیلتر کربن برای بهبود طعم و مزه آب استفاده می‌شود.
کارتریج پیش فیلتر و پس‌فیلتر را باید سالیانه تعویض کرد.بیشتر فیلترهای اسمز معکوس به طور مستقیم به لوله متصل شده و در زیر سینک قرار می‌گیرند. مخزن‌های کوچک، آب تصفیه را تا زمانی که بدان نیاز باشد در خود نگهداری می‌کنند و آب آلوده از طریق یک خط لوله به سیفون سینک تخیله می‌شود. آب نوشیدنی از طریق یک لوله‌ی جدا و قابل نصب در بالای سینک جریان می‌یابد. 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

 


دستگاه های تصفیه آب فیلترهای آب اسمز معکوس


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی انواع دستگاه های تصفیه آب فیلترهای کربن آب
مطلب بعدی تصفیه آب قلیایی چگونه کار می‌کند؟
Print
661 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید