دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب در شیراز
  • نمایندگی خرید فروش نصب تصفیه آب خانگی در شیراز

 

گروه تاسیساتی ژابیز

گروه تاسیساتی ژابیز افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسکونی را فراهم آورد. این گروه نمایندگی انواع محصولات تصفیه آب را دارد .
 

 

فعالیت ما

کلیه مشکلات عدم تصفیه آب مناسب ساختمان ، عدم آشنایی با ویژگی های فنی محصولات و گارانتی محصول مورد نیازو ... جهت ساختمان های مسکونی، اداری را با مشاوره به صورت رایگان با انتخاب دقیق و هوشمندانه برند، مشخصات فنی، مدل و قیمت مناسب محصولات مورد نیاز شما را برطرف می نماید.

 

هدف ما

سعی ما در این است که با محتوای تخصصی، و انتشار جامع ترین اطلاعات و مشخصات فنی، گارانتی شرکتی محصولات ارائه شده، ارسال سریع و خدمات پس از فروش ، توسعه واحد برنامه ریزی فروش ، دیجیتال مارکتینگ و ... حس عالی خرید بهینه و هوشمندانه از مجموعه معتبر ژابیز را تجربه نمائید.

 

ویژگی ما

با توجه به تنوع محصولات و برندهای ارائه شده در گروه تاسیساتی ژابیز و توانایی این مجموعه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی محصولات می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز را در سراسر استان فارس در کوتاهترین زمان از ژابیز تهیه نموده و خود را از مشکلات تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید.

خدمات ما

هدف ما رضایت کامل شما در خرید و خدمات

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه آب

نصب و راه اندازی دستگاهها

نصب و راه اندازی دستگاههای مختلف تصفیه آب

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین خدمات تصفیه آب

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی دستگاههای تصفیه آب توسط کارشناسان مجرب

تعویض فیلتر

تعویض فیلترها و جایگزینی فیلترهای تصفیه آب

سرویس دوره ای

سرویس های دوره های و منظم دستگاههای تصفیه آب

ویژگی های ما

هنگامی که شما در سامانه درخواست خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر خود را ثبت می نمایید، همکاران بخش تخصیص به سرعت، درخواست شما را با توجه به برند و نوع دستگاه و همچنین آدرس شما به یکی از بهترین و نزدیک ترین تکنسین های متخصص اختصاص می دهند.
کلیه خدمات تعمیراتی که توسط کارشناسان فنی و تکنسین های باتجربه مرکز تعمیرات تخصصی انجام می شود، توسط شرکت گارانتی می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به دست تکنسین های متخصص یزد تهویه بسپارید.
شما می توانید به دو شکل ما را از درخواست خرید خود مطلع کنید : روش اول از طریق تماس با شماره 09175956589 همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ هر روز و حتی در روزهای تعطیل. روش دوم از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز.
شما به هر شکلی که درخواست خود را ثبت نمایید (چه تماس تلفنی و چه فرم ثبت درخواست آنلاین) همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر پاسخگویی سریع مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، بزرگ ترین دغدغه مرکز تخصصی یزد تهویه می باشد
تعمیرات پکیج شما را با ارزان ترین هزینه انجام خواهیم داد. یزد تهویه منصفانه ترین قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه خواهد کرد.
گواهینامه ها و افتخارات
  • فروشگاه مرکزی تصفیه آب در شیراز

 

دانستنی های تصفیه آب
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

آموزش هواگیری شوفاژ رادیاتور

آموزش هواگیری شوفاژ رادیاتور

سرویسکاران شرکت ژابیز (در خصوص نصب ، تعمیرات و سرویس پکیج رادیاتورها ) برگرفته از کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر شهر شیراز با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی آماده خدمت می باشند.

 

روش اتوماتیک هواگیری رادیاتور ها


این قابلیت در برخی از مدل های جدید و مدرن رادیاتورها وجود دارد که در صورت نیاز خود سیستم رادیاتور بطور اتوماتیک اقدام به هواگیری می نماید. بدین منظور لازم است که شما سوئیچ مربوط به هواگیری (Bleeding) رادیاتور را از پنل آن پیدا کرده و فشار دهید.

در برخی از مدل ها نیز می توان با برداشتن روکش محل آنالیز فشار به سهولت سیستم رادیاتورها را هواگیری کرد.


روش دستی هواگیری رادیاتور ها
متداول ترین حالت هواگیری که احتمالا برای شما نیز لازم می شود، روش دستی است. 


بررسی رادیاتور ها
زمانی که تعداد زیادی (بیش از یک) رادیاتور در ساختمان شما وجود دارد و همگی آن ها دچار مشکل بوده و خنک هستند ، مشکل دستگاه شما با هواگیری برطرف نمی شود  بلکه مشکل از سیستم گرمایشی مرکزی یا پکیج شوفاژ دیواری است.

هم چنین احتمال اختلال در لوله کشی، انسداد یا نشتی در آن نیز وجود دارد.
در صورتی که همزمان با عدم گرمایش، نشتی آن نیز وجود دارد، ایراد از اتصالات است و نیازی به هواگیری نیست. در این صورت کافی است اتصالات و لوله ها را چک کرده، تعمیر کنید یا در صورت نیاز تعویض نمایید.


باز کردن شیر خروجی شوفاژ
بهترین کار این که از اولین رادیاتوری که به لوله تغذیه آب متصل است کار هواگیری را شروع کنید. به خاطر داشته باشید که در صورت هواگیری یک رادیاتور، بهتر است سایر رادیاتورها را نیز به ترتیب از اولین تا آخرین آن ها هواگیری کنید.
بدین منظور، شیرهای ورودی و خروجی رادیاتورها را در وضعیت باز قرار دهید. پیچ مخصوص هواگیری را در قسمت چهارگوش مخصوص هواگیری قرار دهید و به صورت پاد ساعت گرد (در خلاف عقربه های ساعت) بچرخانید تا شیر باز شود. با باز شدن شیر می توانید صدای خروج جریان هوای محبوس شده در داخل رادیاتور را بشنوید. با خروج این هوای خنک از رادیاتور، جریان آب مدار گرمایشی جای آن را در لوله ها خواهد گرفت.

 

ممانعت از ریزش آب
معمولاً با خارج شدن هوای اضافی حبس شده در داخل لوله های رادیاتور، آّب داخل لوله ها نیز شروع به بیرون ریختن می کند و ممکن است محیط اطراف را کثیف کندکه می توانید با قرار دادن یک ظرف مناسب در زیر شیر رادیاتور آب ریزش کرده را جمع آوری کنید. به علاوه، در صورت باز کردن ناگهانی شیر امکان خروج با فشار جریان نیز وجود دارد. بنابراین بهتر است هنگام باز کردن شیر ورودی اندکی حوصله به خرج دهید و سریعاً آن را باز نکنید.

 

روشن کردن رادیاتور ها

پس از اینکه هواگیری رادیاتور صورت گرفت، لازم است آن را روشن کرده و از صحت عملکرد رادیاتور و درستی هواگیری آن اطمینان حاصل کرد.

بدین منظور کافی است که شما سوئیچ مربوط به رادیاتور را از روی پنل پکیج شوفاژ دیواری تان فشار دهید و منتظر گرم شدن رادیاتورها باشید. برای تنظیم درجه حرارت رادیاتور نیز می توانید طبق منوآل سیستم گرمایشی پکیج تان عمل بکنید.

 

هواگیری رادیاتور ها 
بدین منظور، در صورت استفاده از ولوم می توانید آن را به صورت ساعت گرد چرخانده و در دمای مورد نیاز و دلخواهتان فیکس کنید. البته در مورد پکیج های با پنل دیجیتال کار بسیار ساده تر نیز هست و کافی است با فشار دادن UP درجه حرارت رادیاتور را تا میزان دلخواهتان افزایش دهید.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری :بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، اساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور :فرارا ، فلاما ، اساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش : 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در  اينستاگرام water.purifier24  از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

مطلب قبلی راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی پکیچ شوفاژ دیواری چیست ؟
Print
835 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید